Gjest Guest_tec_* Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) hvordan ser dere på det å prøve å bli sammen med en jente som er sammen med en annen? Endret 16. desember 2008 av datating Emnetittel Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Helt uakseptabelt. Du ødelegger for andre, + at du risikerer å få juling pga. det. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Sålenge du ikke er kompiss med typen så er det greit. Men du må dog forvente deg en reaksjon fra typen. MEn go for it, det er jo uansett 100% opp til jenta uansett. Eneste tipset jeg vil gi er å ALDRI rakke ned på hennes nåværende kjæreste! Aldri! Dette vil føre til at hun går i forsvarstilling, og du er out:) -Broes before Hoes! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 hvordan ser dere på det å prøve å bli sammen med en jente som er sammen med en annen? Kjør på! Enten vinner du, eller så taper du. Uansett har du i alle fall prøvd. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 hvordan ser dere på det å prøve å bli sammen med en jente som er sammen med en annen? Det er vel bare å stille seg selv det samme spørsmålet det? Hadde det vert greit om en annen prøvde seg på dama di? viss ja; go for it. Viss nei; ligg unna Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er en u-ting, men det er jo bare å prøve. Ikke din feil om hun liker deg. Lenke til kommentar
Bobina Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har prøvd det der... Funker dårlig!!! Sikkert ok i starten, men uansett SMELLER det på et tidspunkt!!! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg bryr meg ikke om andre gutter som jeg ikke kjenner. ellers : Bros before hoes Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Som dr.phil sier: If she'll do it with you, she'll do it TO you. Damer du plukker opp fra andre gutter er tredjesorterings kjærestemateriale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 No way. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 GRØNT LJOS! med mindre han er bestekompisen din... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Som dr.phil sier: If she'll do it with you, she'll do it TO you. Damer du plukker opp fra andre gutter er tredjesorterings kjærestemateriale. dr.phil ja.. han som var utro mot kjerringa si det den fyren der er en god TV psykolog , og slike folk har ikke rot i virkelgheten .. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Helt uakseptabelt. Du ødelegger for andre, + at du risikerer å få juling pga. det. Så absolutt akseptabelt. Du ødelegger ikke for noen, om hun forlater han for deg så er dem ikke meant2be uansett. Og noen jenter er verdt mye juling, man får jo så mye godt igjen Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vel det har vel ingenting å si når man er ungdom! Det er verre hvis det er snakk om folk som er etablerte dvs det er flere faktorer som står på spill! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg skjønner ikke vitsen. Det fins 1 million andre å prøve seg på. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg bryr meg ikke om andre gutter som jeg ikke kjenner. ellers : Bros before hoes +2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det er selvfølgelig ingen ting i veien for at du prøver deg men du bør være forbredt på å gå på en smell når typen finner ut av det. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Veit ikke om jeg hadde giddi å gjort det selv. Ser ikke helt poenget hvis dama har det bra med den nåværende kjæresten. Altså ser at du har lyst på hu, men hadde ikke tatt hu ifra noe bra som hu satte pris på. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jawohl, men vit at hvis hun velger typen sin så er det på tide å ligge unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå