Magno Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Heisan Jeg tok et bilde fredagskvelden 12. desember hvor det skulle visst være ganske sterkt månelys, her er resultatet av noe prøving og feiling. Det jeg lurer på er om jeg kunne gjort noe annerledes, farger, kontraster, lukkert tid etc Bildet ble tatt med Nikon D300 Objektiv: 17 - 50 mm Tamron Lukkertid: 1/4 sec Blender: f 2.8 Brennvidde: 24 mm ISO: 500 Mvh Magnus L Endret 15. desember 2008 av Magno Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har ikke mye galt å si, utenom det vi ser på høyre side (en dør?). Veldig forstyrrende. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 himmelen var skikkelig spennende syns jeg. Hvorfor er det sånt grønt lys i den nærmeste lykta? Lenke til kommentar
Magno Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Har ikke mye galt å si, utenom det vi ser på høyre side (en dør?). Veldig forstyrrende. Det var et komprimiss egentlig, det var det eneste bilde hvor jeg ikke fikk så mye støy som på de andre bildene, men da fikk jeg også døra med på kjøpet. Og hvis jeg kropper det blir det rart, men kan prøve å fikse på det himmelen var skikkelig spennende syns jeg. Hvorfor er det sånt grønt lys i den nærmeste lykta? Jeg vet ikke egentlig, det var en effekt som ble skapt da jeg tok bildet, ellers så har det noe med instillingen av "tempraturen" til bildet, bruker lightroom så da har det programmet en lei tendens til å automatisk fikse på bildene. Endret 16. desember 2008 av Zeph Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 er nok hvitbalansen som gjør lyset grønt, var et stiligt bilde, med en innteresant himmel. føler nesten himmelen ser ut som ei gigantisk stor kule av et slag noe som i "the day the earth stood still" (tror det er slik det skrives) skikkelig tøft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå