morgan_kane Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 hvil bytte navnet på rutern til noen annet enn network. hvordan gjør jeg det? det er ikke trådløst nett. har en edimax et eller annet. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hva mener du med å bytte "navn" på ruteren? Hva skal du bruke dette navnet til om det ikke er navnet på en trådløs tilkobling? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 istede for lokal tilkobling eller nettverk 2 via lankabelen. vil at det skal ha et annet navn en det når PCer kobler seg til. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg tror han mener hvordan han kan bytte SSID på routeren. Da må du logge deg inn via routeren og endre dette, eller du kan gjøre det via CD'en som fulgte med. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) den har eg jo endra. men får ikke opp det når eg bruke kabel. får bare opp nettverk 2 eller lokaal tilkobling. EDIT: det va ESSID eg endra. hvilken kategori går den under? System WAN LAN Wireless QoS NAT Firewall Endret 15. desember 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Aha, du vil at lokal tilkobling vil ha samme navn som tilkoblingsenheten den er koblet til, som eks om du kobler deg på min router som heter "Shibiz" så vil lokaltilkobling2 hete "shibiz"? Jeg tror du ikke at du kan få LAN til å endre navn til tilkoblingsenheten, sorry! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 ja, vet det skal gå. en som hadde gjort det på et lan eg va på. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 det løste seg av seg sjøl. antakelig va det restart av rutern som måtte til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå