Gå til innhold

Sende SMS med skjuldt nr, nettside eller program?

Anbefalte innlegg

Hei, er ganske sikker på at denne tråden er feilpostet, men har ikke funnet noe annet sted å poste desverre.

Det jeg lurer på, er om det fins noen nettsteder, eller programmer som gjør at man kan sende SMSer med skjult nr, eller med egendefinert tekst som avsender istedenfor mitt eget nummer? Har ikke tenkt å gjøre noe ulovlig, skal bare tulle litt med en kamerat som skal gifte seg, og det får ikke samme effekten om han ser mitt navn poppe opp på displayet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, er ganske sikker på at denne tråden er feilpostet, men har ikke funnet noe annet sted å poste desverre.

Det jeg lurer på, er om det fins noen nettsteder, eller programmer som gjør at man kan sende SMSer med skjult nr, eller med egendefinert tekst som avsender istedenfor mitt eget nummer? Har ikke tenkt å gjøre noe ulovlig, skal bare tulle litt med en kamerat som skal gifte seg, og det får ikke samme effekten om han ser mitt navn poppe opp på displayet :)

hmm.. der var en eller anna nettside som kunne gjøre dette faktisk.. men da var de slik at du sendte mld med skjult nr, men etter en stund fikk mottakeren en mld med avsenderen sitt nr..

smsking.no eller noe slikt trur ej ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...