Vrengtpolvott Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei, er ganske sikker på at denne tråden er feilpostet, men har ikke funnet noe annet sted å poste desverre. Det jeg lurer på, er om det fins noen nettsteder, eller programmer som gjør at man kan sende SMSer med skjult nr, eller med egendefinert tekst som avsender istedenfor mitt eget nummer? Har ikke tenkt å gjøre noe ulovlig, skal bare tulle litt med en kamerat som skal gifte seg, og det får ikke samme effekten om han ser mitt navn poppe opp på displayet Lenke til kommentar
krimol Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei, er ganske sikker på at denne tråden er feilpostet, men har ikke funnet noe annet sted å poste desverre. Det jeg lurer på, er om det fins noen nettsteder, eller programmer som gjør at man kan sende SMSer med skjult nr, eller med egendefinert tekst som avsender istedenfor mitt eget nummer? Har ikke tenkt å gjøre noe ulovlig, skal bare tulle litt med en kamerat som skal gifte seg, og det får ikke samme effekten om han ser mitt navn poppe opp på displayet hmm.. der var en eller anna nettside som kunne gjøre dette faktisk.. men da var de slik at du sendte mld med skjult nr, men etter en stund fikk mottakeren en mld med avsenderen sitt nr.. smsking.no eller noe slikt trur ej Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Luresms.no ,net eller com. ?? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Luresms.no ,net eller com. ?? Ah, takker! Akkurat det jeg lette etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå