Basusjernet Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei jeg så det var et helse forum her. Så tenkte jeg like gjerne kunne spørre om dette. Jeg har i noen år nå vært jevnlig plaget av en stikkende smerte rett under kneskålen, på fremsiden av beinet. Jeg merker det bare når jeg beveger på beinet, mest når jeg går. Det fører til at jeg går å små halter litt. Dette er ikke konstant, men det er smerte som kommer og går. Etter en god natts søvn så er det som regel borte. Smerten føles rett og slett ut som noen stikker meg på innsiden av kneet. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei jeg så det var et helse forum her. Så tenkte jeg like gjerne kunne spørre om dette. Jeg har i noen år nå vært jevnlig plaget av en stikkende smerte rett under kneskålen, på fremsiden av beinet. Jeg merker det bare når jeg beveger på beinet, mest når jeg går. Det fører til at jeg går å små halter litt. Dette er ikke konstant, men det er smerte som kommer og går. Etter en god natts søvn så er det som regel borte. Smerten føles rett og slett ut som noen stikker meg på innsiden av kneet. Noen som har vært borti dette? Det leses ut som en slitasjeskader. Kan du beskrive dine plager/symptomer litt bedre? Alder, kjønn og arbeid. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Ja det skal vell la seg gjøre. Det er når jeg strekker beinet helt ut at det gjør vondest. Da stikker det som verst. Å bøye det bakover er ikke noe stress. Eneste plagen er at det kommer en stikkende smerte på fremsiden av kneet der kneet og leggen møtes, ikke låret og kneet. Jeg er for tida 20 år, av det hengende kjønn og i skolegang. Slitasje? Kan det for eksempel komme av for mye trening/belastning på kneet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå