Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Polo 1998 styling støtfanger foran og bak

konduktans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dama skal kjøpe en Polo, men den har et rusthull i støtfangeren. Jeg er derfor i søken etter bakfanger og evt. frontfanger til polo. Kan godt være original, eller det kan være styling. Google fant ingen ting til meg :(

Takker for alle svar :)

Første gang du bruker Google? Skal du ha originaldeler, ja da snakker du (utrolig nok) med noen som selger originaldeler. Gjett tre ganger. Jada, helt riktig, VW-forhandler / verksted! Skal du ha uoriginale deler kan du for eksempel søke på "vw polo bodykit".

Forresten, er ikke fangerne laget av plastikk? Sjeldent jeg hører om fangere av metall.

Lenke til kommentar

Svært så frekke vi var i dag da? Ser ikke akkurat at du har linka til hverken original eller uoriginal støtfanger, så den kommentaren kan du bare trekke tilbake med en gang. Jeg hadde såklart ikke tenkt til å kjøpe originalfanger hos en merkeselger. Det er en gammel bil, så ny fanger koster sikkert mangfoldige tusen. Derfor tenkte jeg kanskje at noen visste om en høgger eller noe som hadde en slik fanger til salgs. Det er ingen ting på bruktbildeler.

Angående støtfangeren, så må jeg beklage. Jeg tok visst feil. Det er et rusthull jeg kan dytte knyttneven min inni på plaststøtfangeren. Såklart, Sluquet, der slo du virkelig spikeren på hodet.

Er det noen som kan gi meg et seriøst svar?

Lenke til kommentar
Svært så frekke vi var i dag da? Ser ikke akkurat at du har linka til hverken original eller uoriginal støtfanger, så den kommentaren kan du bare trekke tilbake med en gang. Jeg hadde såklart ikke tenkt til å kjøpe originalfanger hos en merkeselger. Det er en gammel bil, så ny fanger koster sikkert mangfoldige tusen. Derfor tenkte jeg kanskje at noen visste om en høgger eller noe som hadde en slik fanger til salgs. Det er ingen ting på bruktbildeler.

Angående støtfangeren, så må jeg beklage. Jeg tok visst feil. Det er et rusthull jeg kan dytte knyttneven min inni på plaststøtfangeren. Såklart, Sluquet, der slo du virkelig spikeren på hodet.

Er det noen som kan gi meg et seriøst svar?

Hallo! Du vil altså at jeg skal gjøre hele jobben med å søke frem til deler til din bil? Er det så vanskelig å plukke opp et telefonrør eller å skrive inn et søkeord eller to i google altså?

Videre, hvis du klarer å lese imellom linjene, spør jeg egentlig hva slags polo du har som har støtfangere som ikke er av plast. Alle biler av litt nyere dato har vel plastfangere.

Lenke til kommentar

Herregud, mann. Jeg har da søkt på google så godt jeg kunne, men fant ikke en dritt. Derfor spør jeg om noen andre kanskje har kjøpt styling før, eller veit hvor man får tak i det. Jeg har ingen anelse selv, for jeg finner ikke noe til polo på de sidene jeg har funnet.

Som det står i emnetittelen, så er det en 1998 modell. Veit ikke mer enn det selv, annet enn at den er oransje og har en 1,4 L motor. Siden jeg ikke sier at det er cabriolet eller noe sånt, så ville det vel vært ganske trygt å gå ut i fra at det er snakk om en standard 1998 polo?

Hvis du finner en side med stylingkit, eller i det minste bakfanger til polo, så skal jeg bøye meg for dine google-ferdigheter, men hvis ikke, så har du ikke noe du skulle ha sagt. Det er umulig å finne noe brukanes.

Fant forøvrig en norsk side med styling til polo, men det var så uoversiktlig at jeg ikke fant en damn shit.

Lenke til kommentar
Herregud, mann. Jeg har da søkt på google så godt jeg kunne, men fant ikke en dritt. Derfor spør jeg om noen andre kanskje har kjøpt styling før, eller veit hvor man får tak i det. Jeg har ingen anelse selv, for jeg finner ikke noe til polo på de sidene jeg har funnet.

Som det står i emnetittelen, så er det en 1998 modell. Veit ikke mer enn det selv, annet enn at den er oransje og har en 1,4 L motor. Siden jeg ikke sier at det er cabriolet eller noe sånt, så ville det vel vært ganske trygt å gå ut i fra at det er snakk om en standard 1998 polo?

Hvis du finner en side med stylingkit, eller i det minste bakfanger til polo, så skal jeg bøye meg for dine google-ferdigheter, men hvis ikke, så har du ikke noe du skulle ha sagt. Det er umulig å finne noe brukanes.

Fant forøvrig en norsk side med styling til polo, men det var så uoversiktlig at jeg ikke fant en damn shit.

Gud, dette var vanskelig. http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/...o&Year=1998

Hvis du trenger noen til å tørke deg bak også, så står jeg over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...