Barry White Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hei! Har modda kortet mitt fra radeon 9500 til 9800. Men da jeg skal spille f.eks. x-games pro boarder og warcraft 3 kommer det sånne grønne prikker i bakgrunnen på menyer og når jeg skal f.eks. bygge ziggurats på warcraft. Kan sammenlignes med et grønt rutenett. Noen som har hatt samme problem? Hjelp! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 noen som tenker artifacts? Har du overklokket kortet ved hjelp av den modden? (eller rivatuner etterpå) det er ikke sikkert at kortet klarer så høy hastighet, ihvertfall ikke ramen. Prøv å klokk ned 5mhz (eller mer), og se om alt går vekk! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 jeg har ikke klokka en dritt, bare brukt den 9500-9800 modden... jeg kjøpte det brukt da? sjer klokking hw messig eller software messig. Har rivatuner også...just tell me what to do... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Prøv og modifiser kortet ned igjen...og se om det fortsatt viser de samme symptomene...hvis det gjør det, er nok kortet i ferd med å ryke... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 jeg fjerna 9500-9800 modden... prøvde med 9500-9700. Men det grønne rutenettet i bakgrunnen på spillet og menyknappene var der fortsatt. Ingen andre tips? Og jeg som betalte 1780 kr for det kortet. Skinnet kan bedra! Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 wow, det var ikke noen flott pris. Er det lenge siden du kjøpte det eller? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 jeg kjøpte det for noen dager siden...trodde det var lønnsomt siden jeg kunne modde. Det er vel ingen vits i å klage til selgeren...Jeg har vel ingen rettigheter som vanlig tenker jeg Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Er vel den forrige brukeren som har klokka det litt for mye... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.....har jeg noen rettigheter? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvorfor skal dere unger drive å overklokke skjermkortet etter ,, det gir MAX 2-3 fps ... herregud.! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 overklokke...dette er snakk om heavy modifisering som jeg kan tjene mange points på+ Lenke til kommentar
m`K Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.....har jeg noen rettigheter? Om kortet er deffekt som standard, ja da har du rettigheter. Om du får disse artifaktsene når du kjører kortet som 9500, er de der da eller ikke? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Kjør kortet som standard (100% originalt). Klokk ned hvis det er klokket opp. Kan hende det er litt for varmt for det. Prøv å kjør med døra på kabinettet av. Sett en vifte til å blåse på det. Høres nesten ut som det er litt for høyt klokka eller det er for varmt. Lenke til kommentar
olaeirik Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har du prøvd å disable Hiearchical Z? Mange som har fått trøbbel med rutenett har disable dette og voila.. ting fungerte igjen. Ligger en artikkel på Hardware.no om dette også: http://www.hardware.no/nyheter/feb03/softmod_9500.html Angående rettigheter.. tror du skal slite bra der for å få til noe. Han kan hevde omtrent hva som helst angående at du har gjort feil under montering, det har skjedd en feil under frakt (ta det opp med posten) osv.. MEGET vanskelig.. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Er det noen spessiell rekkefølge jeg skal gjøre dette i? Har nå helt orginale drivere. Og hvor skal jeg legge den rtd. fila jeg lasta ned? Lenke til kommentar
olaeirik Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jg har dessverre ikke gjort dette selv siden jeg fikk et 9500 kort med den nye pcb-en som ikke lot seg modde til 9700. Men det er vel bare å følge instruksjonen i artikkelen til Hardware? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 har gått inn på rivatuner nå også power user...da loader jeg den hierzal (eller hva den het). Men så er jeg blank. Skal jeg høyre klikke på den under catalystxxdirect3d setting og trykke på remove value?+ Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 PLEASE hjelp meg noen da! jeg har 9500-9800 aktivert og det er fremdeles grønnskjær i bakgrunnen!! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg modda mitt 9500 til 9800 og fikk grønnskjær. Jeg dulta tilfeldigvis borti skjermen og det forsvant... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 PLEASE hjelp meg noen da! jeg har 9500-9800 aktivert og det er fremdeles grønnskjær i bakgrunnen!! Mange av de som modder kortene sine fra 9500 og til 9700 får problemer,det er ikke sikkert at det vil fungere hos deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå