Gå til innhold

9500 - 9800. Problemer med grønnskær

Anbefalte innlegg

Hei! Har modda kortet mitt fra radeon 9500 til 9800. Men da jeg skal spille f.eks. x-games pro boarder og warcraft 3 kommer det sånne grønne prikker i bakgrunnen på menyer og når jeg skal f.eks. bygge ziggurats på warcraft. Kan sammenlignes med et grønt rutenett. Noen som har hatt samme problem? Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som tenker artifacts? Har du overklokket kortet ved hjelp av den modden? (eller rivatuner etterpå) det er ikke sikkert at kortet klarer så høy hastighet, ihvertfall ikke ramen. Prøv å klokk ned 5mhz (eller mer), og se om alt går vekk!

Lenke til kommentar
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.....har jeg noen rettigheter?

Om kortet er deffekt som standard, ja da har du rettigheter.

Om du får disse artifaktsene når du kjører kortet som 9500, er de der da eller ikke?

Lenke til kommentar

Kjør kortet som standard (100% originalt). Klokk ned hvis det er klokket opp. Kan hende det er litt for varmt for det. Prøv å kjør med døra på kabinettet av. Sett en vifte til å blåse på det. Høres nesten ut som det er litt for høyt klokka eller det er for varmt.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å disable Hiearchical Z?

Mange som har fått trøbbel med rutenett har disable dette og voila.. ting fungerte igjen.

Ligger en artikkel på Hardware.no om dette også:

http://www.hardware.no/nyheter/feb03/softmod_9500.html

Angående rettigheter.. tror du skal slite bra der for å få til noe.

Han kan hevde omtrent hva som helst angående at du har gjort feil under montering, det har skjedd en feil under frakt (ta det opp med posten) osv.. MEGET vanskelig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...