Gå til innhold

Billig stasjonær til en 7åring

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal bygge en billig pc til en 7åring. Skal kun brukes til lek og lær spill(ikke krevende) og litt surfing.

Jeg har satt opp følgende oppsett:

pc.jpg

Noe som burde endres? Holder strømforsyningen på 400w eller burde jeg velge en større?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

absolutt en artig liten sak, men så lenge trådstarter ikke er ute etter noe spesielt liten maskin så kan det jo bli fort litt upraktiskt og.

Lenke til kommentar

Forresten. Leste litt tester av denne psu'en og den virka veldig bra bortsett fra dette:

might not be powerful enough to support a video card that requires an 8-pin PCI-E power connection (possibly misleading)

Gjelder dette det skjermkortet jeg har bestilt? 9400GT 512mb.

Lenke til kommentar
Hei! Jeg skal bygge en billig pc til en 7åring. Skal kun brukes til lek og lær spill(ikke krevende) og litt surfing.

Jeg har satt opp følgende oppsett:

pc.jpg

Noe som burde endres? Holder strømforsyningen på 400w eller burde jeg velge en større?

Takk på forhånd!

Hvor er Cpu ?

Lenke til kommentar

ja huff det 9400 kortet er bånn i bøtta, en kamerat har sånn løsning og han kjøpte grid fordi han har sett det hos meg i full hd, på hans kort må han ned i 800x600 for å få 20+ fps.

du vil vel ikke gi ungen epilepsi? bytt ut med amd deler, bruk differansen og ett 4850 kort er vel ganske billig for tia, satte ikke ati ned prisene nettopp?

bare mine meninger men allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...