Billy Bob Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ok, jeg beliter meg på at den kanskje er en god og genial bil, men noen skjønnhet er den ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 ja det kan så være at det er en bruksvennlig og bra bil , men nå er det engang stygge biler som er tema i tråden, og PEN, det er multipla'n definitivt ikke:p Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Hvis jeg skulle velge over en av de styggeste brødbilene jeg vet om måtte det være denne: Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 ja det kan så være at det er en bruksvennlig og bra bil , men nå er det engang stygge biler som er tema i tråden, og PEN, det er multipla'n definitivt ikke:p Smak og behag er en individuell greie, noen synes at Multipla er fin. Vi som liker den synes de fleste bilene er intetsigende og kjedelige. Det blir omtrent slik de fleste synes at å hoppe ut fra høye steder med en strikk festet til beina eller med en fallskjerm på ryggen er galskap og burde vært forbudt. De som driver med dette synes de andres trygge liv virker intetsigende og kjedelig. Det sies at god design aldri er kjedelig, enten liker man det eller så liker man det ikke. Få er likegyldige til god design. Dårlig design derimot gir en stor likegyldig gruppe. Utfra en sånn definisjon er forrige Renault Megane, den med den morsomme hekken, et godt design, for få er likegyldige til den. Enten liker man den (jeg tilhører den gruppen) eller så liker man den ikke. Fiat Multipla er også en bil få er likegyldige til. Jeg liker den. Renault Megane, en annen bil få er likegyldige til. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Usj, så stygg den er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 :!: på det bildet der ligna den faktisk på den øverste smileyen din :!: Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Denne burde vært på listen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hehe, Cayenne ser ut som en boble og en porche har parret seg i et basseng med radioaktivt avfall og fått et mutantavkom Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 lær av SsangYong. bevis nr. 1 ligger som vedlegg.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tenkte på det her om dagen at det var rart at ingen har nevnt den bilen. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Top gear kåret vel den til "the uglyest car ever made" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Synes faktisk kommentaren i autofil (bladet) var ganske bra angående SsangYongen'en: "Bakfra ser det ut som en kombinasjon av, en kopi av en Mercedes og en likbil".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå