RunarL Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ser en nyhet fra Sol.no om de 14 styggeste bilen i verden. Kåring - De 14 styggeste bilene i verden Er det noen andre en meg som er uenige i 14, 10, 9, 8, (spesielt) 7 og 5 plass? Attpåtil så kommer de med en oldgammel bil på 4 plass som ikke hører hjemme. Hvor er ladaen og toyota corolla og alle de ekte stygge bilene? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Synes det var en heller useriøs artikkel. Virker som en journalistspire som har spyttet ut en sak bare for å gjøre det. Herlige kommentarer på slutten av hver plassering. Nei, huff. Lenke til kommentar
1vycanismajoris Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 5, 7 og 8.. stygge?? ha ha ha.. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Svært skuffet over den artikkelen, men så er det jo sol.no artikkel så det er kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Man kan ikke kalle f.eks 1,5,6,7 og 8 for stygge, og forvente seg å bli tatt seriøst.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Enig i mange der, men det finnes mange biler som lett hadde fått plass på listen hvis jeg hadde satt den opp. Bmw 1 serie har jeg tenkt på lenge, det er ufattelig stygge biler. Tåler ikke fronten, da særlig profilen. Hummerene blir bare styggere og styggere for hver variant. fullstendig meningsløse biler i mine øyne. Audi Q7 er en meget pen bil slik jeg ser det. Synes de nyere audiene har løftet audi opp fra en kjedelig og lite attraktiv periode. Men den fiaten, Multipla var det vel, den er det styggeste jeg har sett i nyere tid. Vet ikke om man skal le eller gråte:p Biler jeg ville tatt med på lista: renault espace, toyota prius, ford taurus sho, yugo, new beetle. sikkert mange andre, men kommer ikke på flere i farten. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Multipla er vel samtlige her i verden enig med. Smiler litt for meg selv når jeg ser at det er noen som har kjøpt en slik. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Føler det er lettere for folk å sette store bensinslukere på slike lister. Kanskje det er for å få støtte fra alle miljømennesker? Lettere å si at en "feil" bil er stygg enn en "riktig" en? Har sett mange slike lister, med mange store, pene biler som Range Rover og Audi Q7, men aldri en Toyota Prius. Litt rart når Priusen ser helt jævlig ut. Bare pga at en bil kan redde miljøet vil ikke si at den er pen. Er som oftest bensinslukerne som er pene. Biler som AM, Porcshe, Lambo osv osv. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tror jeg er en av de få som synes at Prius ikke er så gale. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg satt det vel kanskje litt på spissen der, men Prius kan ikke måle seg med designet på feks Q7 og Range Rover. Jeg syns iallefall ikke Ka hører hjemme på den listen der. Mener de virkelig at en Ka er styggere enn en Prius? Edit: Ford Ka har jo et skikkelig lekkert og dristig design. Mange lekre linjer og mye fokus på det nye kinetic-designet til Ford. En Prius er jo kjedelig til de grader i forhold. Endret 15. desember 2008 av rublings Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nr 7. Q7 og 10. Cayenne er kanskje de 2 feteste "fjellbilene" jeg vet om, å legge dem på listen over de 14 styggeste er rett og slett en skam Lenke til kommentar
rublings Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Snart tar de det vel helt ut og legger på en X5 og en ML i tillegg, siden dette også er fy-biler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nr 7. Q7 og 10. Cayenne er kanskje de 2 feteste "fjellbilene" jeg vet om, å legge dem på listen over de 14 styggeste er rett og slett en skam "fjellbiler" med hermetegn ja, viktig:) bytraktorer kaller jeg det! men for all del, pene biler Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Prius er ikke stygg. Den er helt grei. Pontiac Aztec er heeelt forferdelig. Porsche Cayenne er grusom, Q7 likeså. 1-serie er grisesexy. ... og jeg smiler når jeg ser noen som har kjøpt en Multipla, og tenker "jøss, kudos for spenstig bilvalg!". Bilen er jo praktisk, enkel og egentlig veldig sjarmerende. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Porsche Cayenne er grusom, Q7 likeså. Seriøst? Q7 er iallefall en av de råeste bilene på markedet. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 ... og jeg smiler når jeg ser noen har blitt sammen med en av buruglene til Jokke, Pondus kamerat, og tenker "jøss, kudos for spenstig valg!". Hun er jo praktisk, enkel og egentlig veldig sjarmerende. Fixed. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hehe, søtt. Men jeg ser ikke akkurat på de som verken enkle eller sjarmerende. Ei heller praktiske (høyt drivstofforbruk bl. a.). Men spenstig? Så absolutt. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg er veldig enig i plasseringen til Q7, fæl bil å se på, men Cayenna liker jeg... Volvo 240 burde stått øverst på lista Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Cayenne er helt håpløst stygg, men den er morsom å kjøre rett frem. Fikk testet en av de første turboene for noen år siden, det gikk unna. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Multipla er vel samtlige her i verden enig med. Smiler litt for meg selv når jeg ser at det er noen som har kjøpt en slik. Fiat Multipla var i flere år bestselgeren i sin klasse (flerbruksbiler) nede i Europa. De som finnes i Norge er alle sammen privatimporterte, altså resultatet av meget bevisste valg. For maken til familiekjerre er det vanskelig å finne maken til. Det finnes egentlig kun én likeverdig konkurrent, kopien Honda FR-V. Hondaen ble faktisk tatt inn offisielt i Norge, likevel finnes det langt flere Multiplaer enn FR-V-er her til lands. Mange av de som har kjøpt Multipla vil ikke kvitte seg med den, den er rett og slett altfor genial og kan egentlig kun erstattes fulllverdig av en nyere Multipla. Kjøreegenskapene går dessuten langt utenpå andre flerbruksbiler, på grunn av den ekstra bredden som gir gode svingegenskaper. Tidligere i år var vi 6 voksne passasjerer i en taxi i Roma, 3 i forsetene og 4 bak, og selv om det selvsagt var litt trangt bak, var det absolutt ikke en klaustrofobisk følelse. Multipla, spesielt før faceliften, har muligens et litt uvant utseende. Men brukermessig finnes det egentlig ingen konkurenter, bortsett fra nevnte Honda FR-V. Og den japanske kopien er faktisk styggere å se på. Cool familiebil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå