aloras Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Først og fremst vet jeg at dette kanskje er den beste plassen å plassere dette emne på med tanke på kategori, men jeg vet at det er her det sitter folk som kan hjelpe meg best. Så jeg prøver å poste her. Russekortet skal være ferdig innen 00.00 i natt, og trenger litt tips til utførelsen. Kledde meg ut som super-mario på russe-halloweenfesten (bilde kan lastes opp om ønsket ), og vil derfor også ha dette på kortet. Så langt ser kortet slik ut: Telefon-nummeret her er noe som sitter igjen fra den forrige ideen min (Jack Bauer), og det er derfor jeg fortsatt har "Classified". Når deg gjelder mottoet vet jeg dette er fantastisk dårlig, men jeg vil så gjerne prøve å flette en eller annen mario-setning med en "That's what she said" vits. Om noen har noen andre ideer, så please help me out! Endret 13. januar 2009 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
Syv Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Siden ingen svarerte i tide... hvordan ble sitatet? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Ble en that's what she said vits, men litt bedre enn den forrige: ---------------------- So long Bowser! That's what she said. ---------------------- Om noen trenger forklaring er det bare å skrike ut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Mario sier jo aldri noe, så sitater blir kanskje litt vanskelig..søk i google på "super mario quotes" istedet for å vente her er mitt forslag. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 let's pickle! so long(e) distance! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå