Tomzern Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hei! Har et lite problem med 3Dmark 03...Når jeg skal kjøre testene så får jeg blåskjerm på den tredje testen. Det står at problemfilen er ati2Dvag.dll....Prøvd å innstallere skjermkortdriveren på nytt, men det hjalp ikke... Noen som vet problemet?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 innstaller 3dmark på nytt.. støtter skjermkortet ditt den testen? Har du dx 9.0 innstallert? prøv 9.0a? aner egentlig ikke :oops: Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Prøv å innstaler 3dmark på nytt...hvis ikke så vet jeg ikke... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Skjermkortet trenger ikke å støtte DirectX 9. Har et GeForce 4 Ti4400 som gjør det fint, men hakkende, på den tredje testen. GF4 Ti støtter DirectX 8 / 8.1 3DMark03 skal ikke klare å starte uten DirectX 9 installert, så det har du. Hva drivere angår, oppdater både driverne til chipsettet og skjermkortet, så er du på den sikre siden. Dette kan også skje hvis skjermkortet er for mye overklokket, men det kan også være et driverproblem. ATi er ikke alltid like heldige med driverne sine, men de lager supre skjermkort. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har Ati Radeon mobility 9000, og der funker 3dmark03 fint.. ting av tester som ikke kortet støtter blir jo deaktivert automatisk.. får i under kant 1000 poeng i 3dmark . husker ikke helt nøyaktig 800-1000.. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har DX9.0 og skjermkortet er ikke overklokket...Kan prøve å installere 3Dmark på nytt...Etter det så prøver jeg å oppdatere skjermkort-driveren...Takk for svarene :smile: ...Regnes poengsummen ut på en annen måte i 3Dmark03 enn i 3Dmark01...? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå