SirAnderz Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hei! Lurer på om det er noen her på forumet som kjører Gocart? Har kanskje tenkt og begynne med det nå. Tenkte da på og begynne med og kjøpe en billig gocart og kjøre litt her og der for og trene meg.. Så for og dra opp til Ålesund og kjøre der.. Kanskje være med i en konkuranse? Noen som vet om baner rundt om i Sogn Og Fjordane området? Er spent på om noen her som kjører gocart.. mvh Anders... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 har prøvd det et par ganger da seff, masse baner i Oslo mange av dem er råtne da.... det er gøy Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har kjørt 250 superkart på Silverstone. Har ellers kjørt på Klepp, Haugesund, Evje, og Rudskogen. Hadde Super 100 og 250 Nasjonal før super'n. Men det er noen år siden jeg la opp. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 hm.. vet du om en plass der jeg kan kjøpe billige carter? brukte altså.. og hva klasse kommer jeg til og kjøre i ? er 13 år.. mvh Anders Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Er det en oversikt over baner i Norge en plass? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 For i det hele tatt å få lov til å kjøre på bane, så må du være medlem i en klubb, og ha lisens. Klubben hjelper til med alle detaljer, og holder nybegynner kurs med jevne mellomrom. Der treffer du også folk som selger karter. Du finner mye informasjon hos Norges Bilsport Forbund: http://www.bilsport.no/ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 har kjørt en gang på alnabru ett sted. fett nok :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå