Robåt Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tenkte at jeg skulle øke franskskillsa mine, og da kom jeg på en genial ide! Jeg kunne jo bestille noen franske spill! Så etter litt surfing så kom jeg over Beyond Good and Evil og det nye Prince of Persia og fant ut at de var laget av Ubisoft Etter en lynkjapp diskusjon med den franskgale moren min, ble hun med på at jeg kunne bestille de to, men på en betingelse! De måtte være på fransk! Og derfor lurer jeg på om de har fransk som hovedspråk? Jeg fant ut at de har dem på Amazon.fr, men jeg vet ikke hvilket språk de er på. Er det noen her som er stødige i fransk som kan prøve å finne ut om noe? Jeg hadde blitt glad og mammaen min også! Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Hallooooooooooo? Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvis du ikke kan fransk selv, hva er poenget med å ha spillene på fransk? Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Man lærer jo litt av det. Lærte mye tysk av Warcraft på tysk. Beyond Good and Evilen kan være litt vanskelig, men jeg tror ikke det er så mye snakking i Prince of Persia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå