Teoma Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg har et skoleprosjekt, og jeg trenger navnet på triste sanger. Det må passe til mobbing, tenker å ha en filmsnutt hvor mobbeofferet til slutt tar sitt liv. Musikk er veldig relevant fordi det er et musikkprosjekt hvor jeg må finne den rette musikken... Den der "If living is without you" er (nesten) passelig, men den er brukt før. Tenkte også på Goodbye Cruel World - Pink Floyd men får den ikke lastet ned! skriv ned alle sanger du finner passelige, hører ikke så mye på musikk egentlig så jeg sliter selv! Lenke til kommentar
kristines-orchestra Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Vet ikke hvor bra denne passa under "ekstremsport" =P Hurt - Johnny Cash Candle in the wind - Elton John Tears in heaven - Eric Clapton Time after time - Eva Cassidy Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Andrew W.K. - Party party party neida, men Led Zeppelin - Thank You, blir kanskje litt elskovtrist men den er trist men det perfekte blir vel enten Led Zeppelin - In my time of dying, eller David Bowie - My Death. Endret 27. desember 2008 av Timmeyh Lenke til kommentar
Oran Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Erik og Kriss - Medskyldig. du må høre teksten, bra skrevet. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 setter du på erik og kriss kommer alle som skal se på filmen tel å le sæ skakke^^ ødelegger litt av poenget med filmen vil jeg tru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå