varmit Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg har nå prøvd i det uendelige å få et spill til å fungere. Jeg brant det på en DVD der jeg brukte 120% alcohol og RMPS, hva nå enn dette skal bety. Problemet er at jeg ser ikonet til spillet om jeg åpner min datamaskin. Jeg har også prøvd å mounte i deamontools i det uendelige, dette fungerer ikke. Når jeg prøver å klikke på ikonet(D-disken) står det bare at filen ikke kan leses. Noen som aner hva jeg kan gjøre her? Trenger jeg ikke brenne med RMPS? Endret 15. desember 2008 av varmit Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 problemet er at en moderator vil stenge tråden fordi brenning av spill = pirat virksomhet Lenke til kommentar
varmit Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Nja, ikke nødvendig vis Hva om jeg har lastet det over fra et kjøpt spill, eller laget spillet selv? Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 hvis du har hjerne til å lage spill selv, så tror jeg at du har hjerne til å få spillet til og fungere via dvd? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tja, tvilen kommer ikke tiltalte til gode så tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg