NikkaYoichi Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg har bare sett dette uttrykket skrevet, sannsynligvis kommer den som brukte uttrykket fra Rinndalen. Det jeg altså er ute etter er betydningen av ordet, jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Aner ikke hvor Rinndalen er, men kanskje det er snakk om en kukake? Altså kumøkk? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Kanskje, men jeg har en følelse av at det ikke har noe med kyr å gjøre, men takk for forslaget. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Det første eg tenker er ballene, testiklene. Kuk først, og eggene etterpå. Eg tek garantert feil no men Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Hmm ... det var virkelig et godt forslag! Jeg aner jo som sagt ikke hva det betyr, jeg bare føler at jeg må finne ut av det. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Nei eg blei verkeleg ganske interessert eg også no. Er nok berre eit ord nokon har komt på, tviler på det står i ei ordbok eller noko. Kor ligg Rinndalen? Om det er opp mot nord (som eg først tenkte) så skal du ikkje se bort frå det er litt smågrovt, som i mitt forslag. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Det er grovt, så mye har jeg forstått. Det ligger sør for Trondheim i alle fall. http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=b...26tab%3Daddress Tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå