Capa Barsavi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Trådstarter får gi oss tilbakemelding på hva han gjør og hvordan jenta reagerer da ! Lenke til kommentar
Gjest Boy in Love Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Noen som har noen formening om brevet burde være skrevet for hånd eller på pc(sendes som mail?)? Skal nok gi folk en oppdatering på hva som skjer når jeg bestemmer meg.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jeg mener ikke at det er pedofili, ikke i nærheten engang. Men jeg synes tre års forskjell i deres alder er mye. Pedofili er en parafili der personen er seksuelt tiltrukket primært eller utelukkende til prepubertale eller peripubertale barn. Pedofili er klassifisert som en psykisk lidelse av standard diagnosehåndbøker som DSM IV og ICD-10. En person med denne tiltrekningen kalles pedofil. Learn your shit, or gtfo. Noen som har noen formening om brevet burde være skrevet for hånd eller på pc(sendes som mail?)? Skal nok gi folk en oppdatering på hva som skjer når jeg bestemmer meg.. Hånd Endret 16. desember 2008 av iNeo Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hehe, prøver du å lære meg hva pedofili er? Prøv å lese igjennom det jeg har skrevet en gang til, du Lenke til kommentar
Gjest Boy in Love Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei, L. Tenker du er litt forvirret og litt overrasket nå, når du står med dette brevet i hånden din, og det kan jeg godt forstå. For brev er ikke så vanlige som de en gang var. Spesielt ikke brev av denne sorten. For det her er ikke noe helt vanlig brev, L. Vet ikke helt om det kan kalles ett brev egentlig, men det er vel mer ett papir med noen nedskrevne følelser på. Kjærlighetsbrev? Kanskje, jeg vet ikke hva du synes passer, men uansett. Og nå håper jeg ikke at dette blir for voldsomt eller at det kommer som ett sjokk. Vet ikke om du noen gang har fått noe lignende, og ekstra spesielt blir det vel kanskje når det kommer fra en ganske fremmed gutt som tross alt er noen år eldre enn deg. Det er egentlig noe jeg må fortelle deg, selv om jeg tror du egentlig vet det. Men, jeg føler at det er riktig ovenfor deg, og kanskje ovenfor meg selv, å faktisk gi deg ett tydelig tegn på hva jeg føler for deg og hva jeg tenker om deg. Men som sagt, jeg tror du vet noe av det fra før… Første gangen jeg så deg, så var vel egentlig bare inntrykket mitt av deg at du var en pen jente. Tror vel det var på bybussen, ikke at det er så viktig. Men uansett så tenkte jeg vel ikke så mye mer på deg på den tiden. Kort fortalt så tenkte jeg vel noe sånt som ”oi, det var ei pen jente”. Ikke noe mer enn det. Men ettersom jeg så mer og mer til deg på bussen, så må ett eller annet ha skjedd med meg. For etter hvert, så ble du mer enn ei pen jente for meg. Du ble penere og penere i øynene mine, men det var også noe annet med deg. Noe som jeg ikke helt visste, og noe jeg fortsatt ikke helt vet hva er. Det er bare noe utrolig sjarmerende med deg. Det er faktisk slik at munnvikene mine blir dratt opp i ett smil hver gang jeg ser deg, uten at jeg helt vet hvorfor. Og du har fått en ganske stor plass i tankene mine den siste tiden. Jeg tenker faktisk en god del på deg. Tenker på smilet ditt, stemmen din og øynene dine. Og hver gang jeg tenker på deg, så blir jeg sittende igjen med en følelse av at du er noe ganske unikt. Kan egentlig ikke gjøre annet enn å smile. Med disse ordene så vil jeg helst ikke virke for alvorlig eller noe. Jeg vil heller egentlig ikke virke som en gutt som er overdrevent glad i deg heller, men ikke misforstå, jeg bryr meg mye om deg og jeg liker deg virkelig. Det er egentlig bare en ting som plager meg litt, og det er at vi ikke kjenner hverandre noe spesielt godt. Så på mange måter å vet jeg ikke så veldig mye om hvem du er, om du skjønner… Og du er nok en jeg gjerne vil bli bedre kjent med. For som sagt, så er du sjarmerende, søt og du virker veldig snill av deg. Jeg liker deg ganske godt med andre ord. Til slutt vil jeg egentlig bare la det være opp til deg om du vil ta kontakt eller finne på noe en dag. Det er helt opp til deg, og det siste jeg vil er at du skal føle deg presset til å gjøre noe du ikke har lyst til. Men om du vil ta kontakt eller finne på noe, så har du msn - adressen min, og om du føler at du heller vil ringe eller sende en melding, så er nummeret mitt ********. Håper dette ga deg en forklaring på hva jeg tenker om deg… Hilsen H. virker dette som ett noenlunde greit brev, eller går det over grensen for hva folk mener er klissete? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) "Tenker du er litt forvirret og litt overrasket nå, når du står med dette brevet i hånden din, og det kan jeg godt forstå. For brev er ikke så vanlige som de en gang var. Spesielt ikke brev av denne sorten. For det her er ikke noe helt vanlig brev, L. Vet ikke helt om det kan kalles ett brev egentlig, men det er vel mer ett papir med noen nedskrevne følelser på. Kjærlighetsbrev? Kanskje, jeg vet ikke hva du synes passer, men uansett. Og nå håper jeg ikke at dette blir for voldsomt eller at det kommer som ett sjokk. Vet ikke om du noen gang har fått noe lignende, og ekstra spesielt blir det vel kanskje når det kommer fra en ganske fremmed gutt som tross alt er noen år eldre enn deg.Det er egentlig noe jeg må fortelle deg, selv om jeg tror du egentlig vet det. Men, jeg føler at det er riktig ovenfor deg, og kanskje ovenfor meg selv, å faktisk gi deg ett tydelig tegn på hva jeg føler for deg og hva jeg tenker om deg. Men som sagt, jeg tror du vet noe av det fra før…" Følgende kan du egentlig bare kutte ut fra brevet. Synes ikke det er noe smart trekk å først forklare hva hun får, hvorfor hun får det, om hun aldri har fått det før, at det ikke er så vanlig, osv. Det forstår hun selv. Start rett å sak. Om brevet er noen lur idé å skrive i seg selv, orker jeg ikke å ta standpunkt til. Det er allerede diskutert. Forsåvidt kunne slutten streng tatt redigeres litt også. Ikke framstå som usikker, framstå som sikker. Ikke si at hun har valget, hun vet da dette selv. "Til slutt vil jeg egentlig bare la det være opp til deg om du vil ta kontakt eller finne på noe en dag. Det er helt opp til deg, og det siste jeg vil er at du skal føle deg presset til å gjøre noe du ikke har lyst til. Men om du vil ta kontakt eller finne på noe, så har du msn - adressen min, og om du føler at du heller vil ringe eller sende en melding, så er nummeret mitt ********.Håper dette ga deg en forklaring på hva jeg tenker om deg…" Kan altså fjernes imo. Levn nummeret, mail, whatever atmed signaturen. Trenger ikke å gjøre noe mer ut av det. Edit: Jeg klarer ikke å la være å ta standpunkt til alt dette. Slik som brevet, og alt som står i denne posten forteller meg, så virker det som at dere ikke kjenner hverandre så alt for godt. Hvis hun ikke har et clue om at du liker henne, så kommer et brev av dette brevet mest sikkert til å skremme henne vekk. Ergo bare glemme sex, kjæresteri og foreldrenes menig. Kjærlighetsbrev er noe jeg ser på hovedsaklig noe som anvendes når man allerede har noe på gang. Altså etter du ev. har kysset henne. Bare for å gi deg et perspektiv. For slik som en vis mann en gang sa; "så skal man ikke fortelle følelsene til ei jente, man skal vise de". For all del, fortell de så mye du vil etter du har vist de, og det er sikkert akkurat det de fleste her inne som støtter kjærlighetsbrevbaladen tenker på, men vis de først. Og da blir det en helt annen sak. Endret 17. desember 2008 av dimethoxyphenethyl Lenke til kommentar
granny Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 HVIS du skal skrive et kjærlighetsbrev til ei jente du bryr deg om - så skal og bør det være noe som er skrevet av DEG ut i fra DINE tanker - og ikke noe som er redigert av noen på et forum! Da mister det det helt vesentligste som et kjærlighetsbrev skal inneholde for å virke "ekte" og da står du tilbake med noe intetsigende greier som ikke betyr noe.... Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 HVIS du skal skrive et kjærlighetsbrev til ei jente du bryr deg om - så skal og bør det være noe som er skrevet av DEG ut i fra DINE tanker - og ikke noe som er redigert av noen på et forum! Da mister det det helt vesentligste som et kjærlighetsbrev skal inneholde for å virke "ekte" og da står du tilbake med noe intetsigende greier som ikke betyr noe.... Hvis han skulle ha basert alt på seg og sine tanker, hadde han ikke trengt å poste her i utgangspunktet. Er ingen som skriver brevet for han, det tror jeg de fleste forstår. Man kan fortsatt gi han tips til hvordan han skal formulere seg. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 HVIS du skal skrive et kjærlighetsbrev til ei jente du bryr deg om - så skal og bør det være noe som er skrevet av DEG ut i fra DINE tanker - og ikke noe som er redigert av noen på et forum! Da mister det det helt vesentligste som et kjærlighetsbrev skal inneholde for å virke "ekte" og da står du tilbake med noe intetsigende greier som ikke betyr noe.... Hvis han skulle ha basert alt på seg og sine tanker, hadde han ikke trengt å poste her i utgangspunktet. Er ingen som skriver brevet for han, det tror jeg de fleste forstår. Man kan fortsatt gi han tips til hvordan han skal formulere seg. En kjærlighetsærklæring som ikke baserer seg på egne tanker? Ikke basert på egne tanker? Kanskjer han er ute etter mer enn bare sex, og da synes jeg det er greit å spørre, siden sex tilsynelatende er det aller viktigste for veldig mange som ikke har hatt for mye av det Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 du er 17, hun er 14... Dette blir gøy når du i en alder av 33 får dette brevet i trynet og du må forsvare dine handlinger. Settingen der du må forsvare deg kan du få velge selv, men dæven så mange jeg kommer på. Kort og godt så er du i ferd med å drite deg ut big time! Og ja, jeg ler så jeg griner! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hør her... Er hun desperat kommer hun til å ville treffe deg med en gang. Er hun som de fleste ikkedesperate jenter kommer hun til å kaste brevet og synes at hun er en... tøffelpusekatt. Det betyr at du er KJEDELIG. Vi vil ha en som er spennende, vanskelig å få tak i! Ikke en som nærmest blir servert oss på sølvfat med masse kjærlighetserklæringer strømmende ut av kjeften. Som nærmest ber på sine knær om å få få oss. Hvordan har du fått msnadressa hennes? Snakk til henne på msn (evt i virkeligheten) og ta det derfra. Dette er muligens å henge seg opp i feil ting, men for all del, masse :P:P ;) og hehehe blir bare for dumt.., skriv som om du er litt 'voksen'... . Men så er jo jenta 14, er vel muligens akkurat det som skal til for å få tonen med hu. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 du er 17, hun er 14... Dette blir gøy når du i en alder av 33 får dette brevet i trynet og du må forsvare dine handlinger. Settingen der du må forsvare deg kan du få velge selv, men dæven så mange jeg kommer på. Kort og godt så er du i ferd med å drite deg ut big time! Og ja, jeg ler så jeg griner! "Toppsjef med antydninger til hebefile tendenser". Ser for meg overskriftene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Noen som har noen formening om brevet burde være skrevet for hånd eller på pc(sendes som mail?)? Skal nok gi folk en oppdatering på hva som skjer når jeg bestemmer meg.. For hånd selvfølgelig ^^ Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Noen som har noen formening om brevet burde være skrevet for hånd eller på pc(sendes som mail?)? Skal nok gi folk en oppdatering på hva som skjer når jeg bestemmer meg.. For hånd selvfølgelig ^^ Slik at det i alle fall er umulig å tilbakevise dette brevet som et falskneri den dagen brevet kommer tilbake og biter han i ræva. Imponert over hvor mye ammunisjon fyren legger i hendene på en, i fremtiden, potensiell fiende. Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Noen som har noen formening om brevet burde være skrevet for hånd eller på pc(sendes som mail?)? Skal nok gi folk en oppdatering på hva som skjer når jeg bestemmer meg.. For hånd selvfølgelig ^^ Slik at det i alle fall er umulig å tilbakevise dette brevet som et falskneri den dagen brevet kommer tilbake og biter han i ræva. Imponert over hvor mye ammunisjon fyren legger i hendene på en, i fremtiden, potensiell fiende. Hva i all verden er det i det brevet som skal kunne brukes av en "potensiell fiende"? Snakker om å være paronoide her.... Hadde han antydet noe som helst om sex til en mindreårig så hadde det vært en annen sak.. men det står det da ingentingen om i det hele tatt? Dette må du faktisk forklare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Som så mange andre her mener jeg at dette er en ganske dårlig idé, mye grunnet at du ikke vet så mye om jenta bortsett fra at du synes hun er pen. La kjærlighetsbrevidéen ligge død, og ta i stedet å prat med jenta. Tre års aldersforskjell i deres alder kan fort bety endel, og det er godt mulig at dere er på to forskjellige plan. Husk også at du ville måtte håndtere ganske mye prat fra venner og andre dersom du skulle bli sammen med ei på under 16. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hva i all verden er det i det brevet som skal kunne brukes av en "potensiell fiende"? Snakker om å være paronoide her.... Hadde han antydet noe som helst om sex til en mindreårig så hadde det vært en annen sak.. men det står det da ingentingen om i det hele tatt? Dette må du faktisk forklare. Vert mye ute i den virkelige verden? Den virkelige verden er virkelig trivelig ser du. Det er ingen som bryr seg om hva som står og ikke står. Det som legges vekt på er at han skriver brev til et barn på 14 når han er 17. Med andre ord så ser verden den kåte jævelen som vil pule barnet. (Hvorfor tror du Se&Hør faktisk selger blader over en lav sko?) Det er slik verden faktisk er. Skulle TS på et eller annet vis komme seg i en betydningsfull posisjon, så vil dette brevet være en evig trussel mot hans integritet og dømmekraft. Igjen, TS driter seg loddrett ut ved å skrive dette brevet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er strengt tatt godt innenfor terskelen av hva en norsk domstol ville plagd noen med med sytten - fjorten. Hadde han vært eldre/hun yngre hadde nok ting vært verre. Anbefaler deg å lese stickyen i seksualitet om emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå