trn100 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Du burde tenke deg om før du involverer deg med en 14 år gammel jente. Hva slags planer har du for et eventuelt forhold? Tenk også over hvordan du tror familien hennes vil ta det. Jeg hadde ikke vært blid om det var min datter som begynte å date en 17-åring Kjærlighetsbrev tror jeg ikke du er særlig godt tjent med. Sats heller på å finne på noe med henne, som det blir foreslått. Men tenk grundig over hvor lurt dette er. Desverre(for å si det på den måten) er ikke alltid kjærlighet helt logisk..hadde den vært det er det nok mange av oss som ikke hadde eksistert Når du sier at jeg burde tenke meg om før jeg involverer meg med en 14 år gammel jente, er jeg FULLSTENDIG klar over eventuelle konsekvenser og at dette kanskje ikke er helt populært blandt familiemedlemmer, men tro meg, jeg skal klare å argumentere for at jeg er en skikkelig gutt som ikke bare er ute etter en ting...desverre er det en haug med idioter der ute som skaffer gutter i aldren min dårlig rykte... Skjedde på min alder også det da, men er ikke noe problem så lenge du mener hva sier og helst også hva du gjør Endret 15. desember 2008 av trn100 Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg tror på deg, og hvis du kan stå for det du sier kan jeg bare si; kjør på! Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Men når jeg spør deg om hva slags planer du har, har du i det hele tatt tenkt på det? Ser du for deg at dere skulle hatt sex om ikke lenge? Hva med venner og familie? Et scenario er at hun blir nektet å være sammen med deg. Hva gjør du da, skal dere være kjærester i det skjulte? Skjønner at man kan bli betatt av mennesker og det ikke er så lett, men likevel. Tenk på det. Lenke til kommentar
Gjest Boy in Love Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Men når jeg spør deg om hva slags planer du har, har du i det hele tatt tenkt på det? Ser du for deg at dere skulle hatt sex om ikke lenge? Hva med venner og familie? Et scenario er at hun blir nektet å være sammen med deg. Hva gjør du da, skal dere være kjærester i det skjulte? Skjønner at man kan bli betatt av mennesker og det ikke er så lett, men likevel. Tenk på det. At gutter på min alder er overkåte og kun ute etter sex e vel noe av det som irriterer meg mest. Om hun vil ha sex, så klart skal hun få det, men jeg kunne aldri presset en som jeg er såpass glad i til å ha sex...det er rett og slett bare ufølsomt... Om venner og familie nekter oss å være sammen(nå har vel kanskje familie mest å si), så står jeg på det jeg har sagt at jeg skulle klart å forklart de eventuelt skeptiske foreldrene eller storebroren om at jeg kun vil jenta godt, og at jeg ikke har tenkt til å presse henne til noe som helst... Blir så pissed off på gutter som presser jenter til å ha sex!! Men on topic; noen fler som har noe syn på det med kjærlighetsbrev? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Men når jeg spør deg om hva slags planer du har, har du i det hele tatt tenkt på det? Ser du for deg at dere skulle hatt sex om ikke lenge? Hva med venner og familie? Et scenario er at hun blir nektet å være sammen med deg. Hva gjør du da, skal dere være kjærester i det skjulte? Skjønner at man kan bli betatt av mennesker og det ikke er så lett, men likevel. Tenk på det. Mennesker man ikke blir betatt av blir bare sex, og det er forferdelig bortkastet..... Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Altså, du kjenner henne ikke helt ordentlig enda, så det med at du elsker henne er litt drøyt. Det du kan si er at du har lagt spessielt merke til henne og at du liker alt hva du har sett av henne. Du vil gjerne bli bedre kjent og lurte på om dere kunne møtes. Du kan også si at hver gang du ser henne dras munnvikene opp i et smil, sånt smelter hjerter.. Jeg står fortsatt på mitt om brevet. Romantikk er veldig viktig for jenter. Jeg tror helt ærlig at hun vil like det mye bedre enn en sms. Du kan jo i brevet la det være opp til henne med det å ta kontakt, siden hun har deg jo på msn Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du kan forklare så mye du vil. Familien hennes er nok ufattelig skeptiske samme hva du forteller dem, forståelig nok. Har du sett det fra deres perspektiv? Jeg tror ikke du ville presset henne til sex, men det er uansett veldig tidlig for henne. Du er ikke noen versting. Lenke til kommentar
Gjest Boy in Love Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du kan forklare så mye du vil. Familien hennes er nok ufattelig skeptiske samme hva du forteller dem, forståelig nok. Har du sett det fra deres perspektiv? Jeg tror ikke du ville presset henne til sex, men det er uansett veldig tidlig for henne. Du er ikke noen versting. Så du mener jeg bare skal gi opp hele greia? Har prøvd å se det fra foreldrenes side, men om jenta liker meg, så hadde det rett og slett vært hjerteløst fra foreldrenes side å nekte henne å treffe meg... Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du kan forklare så mye du vil. Familien hennes er nok ufattelig skeptiske samme hva du forteller dem, forståelig nok. Har du sett det fra deres perspektiv? Jeg tror ikke du ville presset henne til sex, men det er uansett veldig tidlig for henne. Du er ikke noen versting. Så du mener jeg bare skal gi opp hele greia? Har prøvd å se det fra foreldrenes side, men om jenta liker meg, så hadde det rett og slett vært hjerteløst fra foreldrenes side å nekte henne å treffe meg... Nei, jeg sier bare at du skal tenke deg grundig om. I mitt hode er det sykt, men det er meg. Lenke til kommentar
Gjest Boy in Love Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du kan forklare så mye du vil. Familien hennes er nok ufattelig skeptiske samme hva du forteller dem, forståelig nok. Har du sett det fra deres perspektiv? Jeg tror ikke du ville presset henne til sex, men det er uansett veldig tidlig for henne. Du er ikke noen versting. Så du mener jeg bare skal gi opp hele greia? Har prøvd å se det fra foreldrenes side, men om jenta liker meg, så hadde det rett og slett vært hjerteløst fra foreldrenes side å nekte henne å treffe meg... Nei, jeg sier bare at du skal tenke deg grundig om. I mitt hode er det sykt, men det er meg. Sykt på hvilken måte? Om du tenker på det på samme måte som pedofili, så skulle jeg gjerne vist deg jenta, så kunne du få sett med egne øyne... Hun ser ut som en 16 åring Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg mener ikke at det er pedofili, ikke i nærheten engang. Men jeg synes tre års forskjell i deres alder er mye. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvis det virkelig betyr noe er alder ingenting... Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Skriv gjerne noen ord til henne du, men pass på å være helt ærlig. Åpenhet er det viktigste i et forhold. Skriv ikke noenting som du ikke mener bare fordi du tror at hun vil høre det. Du må også ha i bakhodet hvor ung hun er, så du må ikke skremme henne med å være for alvorlig. Sats på et godt vennskap og la det modne over tid er mitt råd. Lykke til Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Skriv gjerne noen ord til henne du, men pass på å være helt ærlig. Åpenhet er det viktigste i et forhold. Skriv ikke noenting som du ikke mener bare fordi du tror at hun vil høre det. Du må også ha i bakhodet hvor ung hun er, så du må ikke skremme henne med å være for alvorlig. Sats på et godt vennskap og la det modne over tid er mitt råd. Lykke til Bevisst gå i vennefella, for deretter å smyge seg inn bakveien? Merkelig forslag du kommer med. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tror ikke jeg ville satset på et kjærlighetsbrev.Tror sjangsen for at du virkelig skremmer vekk jenta er ganske stor da. Prøv heller å spørre om dere skal finne på noe, og ta det på den vanlige måten Så lenge han skriver det riktig, må det jo gå veien. Er forskjell på å skrive "ååå, elsker deg og lagrer bilder av deg i sexy-mappa på dataen min hver dag, har bloggen din lagra i bokmerker, pleier å følge etter deg for å lukte på deg", og å skrive for eksempel "Syns du er utrolig søt, og liker å kikke på deg iblant". Right? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tror ikke jeg ville satset på et kjærlighetsbrev.Tror sjangsen for at du virkelig skremmer vekk jenta er ganske stor da. Prøv heller å spørre om dere skal finne på noe, og ta det på den vanlige måten Så lenge han skriver det riktig, må det jo gå veien. Er forskjell på å skrive "ååå, elsker deg og lagrer bilder av deg i sexy-mappa på dataen min hver dag, har bloggen din lagra i bokmerker, pleier å følge etter deg for å lukte på deg", og å skrive for eksempel "Syns du er utrolig søt, og liker å kikke på deg iblant". Right? Det KAN funke, men det er rimelig liten sjanse for det. Så brev burde man unngå, samme hvor "søtt" det er. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Brev er fint det. Liker brev. Jeg lagde et brev til min kjæreste der jeg sa akkurat hva jeg følte for henne, og hun smeltet hvertfall Men dette var etter at vi var blitt kjærester. Kanskje nesten ett år etter. Så vi kjente hverandre godt fra før da. Men kjør på med brev, bare ikke skriv masse poetisk kliss. Skriv heller akkurat hva du tenker når du ser henne og hva du tenker om dere to sammen. Funker sikkert Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Skriv gjerne noen ord til henne du, men pass på å være helt ærlig. Åpenhet er det viktigste i et forhold. Skriv ikke noenting som du ikke mener bare fordi du tror at hun vil høre det. Du må også ha i bakhodet hvor ung hun er, så du må ikke skremme henne med å være for alvorlig. Sats på et godt vennskap og la det modne over tid er mitt råd. Lykke til Bevisst gå i vennefella, for deretter å smyge seg inn bakveien? Merkelig forslag du kommer med. Vi snakker om en 14 åring her? Hva er galt med å bli venn med en potensiell kjæreste da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har aldri sett et bra kjærlighetsbrev. Det blir for mye sukker og fløte. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Skriv gjerne noen ord til henne du, men pass på å være helt ærlig. Åpenhet er det viktigste i et forhold. Skriv ikke noenting som du ikke mener bare fordi du tror at hun vil høre det. Du må også ha i bakhodet hvor ung hun er, så du må ikke skremme henne med å være for alvorlig. Sats på et godt vennskap og la det modne over tid er mitt råd. Lykke til Bevisst gå i vennefella, for deretter å smyge seg inn bakveien? Merkelig forslag du kommer med. Vi snakker om en 14 åring her? Hva er galt med å bli venn med en potensiell kjæreste da? Hehe, man gjør det vanskelig for seg selv. Synes du ikke det blir unødvendig vanskelig å gå fra venn til kjæreste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå