Gjest Boy in love Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har sett på ei jente som er tre år yngre enn meg i en liten stund nå, og er ikke i tvil om at jeg er forelsket i henne... (Hun er 14, og litt kjapp hoderegning får vel alderen min til å bli 17?) Men, problemet er at jeg ser henne en sjelden gang i uken på bussen, selv om hun bor rett nedenfor meg. Har egentlig sykt lyst til å fortelle henne hva jeg faktisk føler for henne, ettersom jeg har hatt litt kontakt med henne på msn, og at vi har vekslet noen forsiktige smil og noen "hei" når vi passerer hverandre... Problemet er bare at jeg føler at det å si til noen at jeg er forelsket over msn er en ganske dårlig metode å fortelle det på. Samtidig føler jeg at det å møte opp på dørstokken hennes med roser i hendene og hjerteformet sjokolade blir litt i overkant, ettersom jenta kun er 14...(nå hadde det vel vært litt i overkant uansett) Så, tanken var da å skrive ett ganske personlig brev til jenta, der jeg forteller litt om hva jeg føler for henne, hvordan jeg har utviklet følelsene og litt om hva jeg vil... Er dette en god idé, eller er det bare rubbish? Bør jeg heller spørre om hun vil finne på noe i helgen? Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Go for it! Kunsten å skrive kjærlighetsbrev er nesten forsvunnet. Jeg kan nesten love deg at hun vil hoppe oppi armene dine! Det ville hvertfall jeg gjort Tenk om alle gutter kunne være sånn.. Endret 15. desember 2008 av aneg Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tror ikke jeg ville satset på et kjærlighetsbrev. Tror sjangsen for at du virkelig skremmer vekk jenta er ganske stor da. Prøv heller å spørre om dere skal finne på noe, og ta det på den vanlige måten Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Tror ikke jeg ville satset på et kjærlighetsbrev.Tror sjangsen for at du virkelig skremmer vekk jenta er ganske stor da. Jeg kan si meg litt enig i det, men jeg syntes fremdeles du skal skrive et brev Bare hold det litt dempet og avslutt med om hun vil finne på noe. Skriv ned mobilnr. så hun kan få kontaktet deg Endret 15. desember 2008 av aneg Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Selv holder jeg på mitt. Spesielt hvis du har hatt litt kontakt på msn osv fra før av Ikke spørr om hun vill finne på noe, men si du tenkte du skulle stikke å bowle, og hun kan få være med hvis hun vil. Ikke be henne på kino, ettersom det er asosialt Gjerne gå ut flere på en gang de første gangene! Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg som jente ville syntes det var mye mer romantisk med et brev. Nå vet jeg ikke hvor mye kontakt du har hatt med henne på msn, men hvis det har vært så mye at kjærlighetsbrev blir litt heavy kan du spørre om hun vil gå på f.eks bowling sånn som Larshl sa. Også kan du heller skrive et brev til henne etter det, som en romantisk gave Lenke til kommentar
Gjest Boy in Love Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nå har vi ikke pratet sammen på msn mer enn ett par ganger... Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Om jenta liker brevet eller ikke kommer jo selvfølgelig helt ann på, men jeg vet helt sikkert at om noen av mine venner av det kvinnelige kjønn i 14årsalderen hadde fått et langt dødsromantisk kjærlighetsbrev i posten fra en 17 år gammel gutt de så på bussen avogtil hadde de freak'a skikkelig Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det kommer an på måten de blir skrevet på og hva som står i dem. Jeg har fått et par som så ut som om de hadde blitt skrevet av en guttunge på åtte. Rev dem i stykker og prøvde å glemme det hele. Kan lett bli for klissete, men hvis du vet hva du driver med, så why not? Selv liker jeg små, søte lapper bedre, dog. Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg hadde gått for det, bare ikke la det bli for klissete hold det enkelt og pent! Jeg fyller selv 15 på onsdag og jeg ville blitt utrolig glad hvis jeg fikk et kjærlighetsbrev (fra en gutt på 17 som jeg så noen ganger på bussen) så det er sagt! Lenke til kommentar
Gjest Boy in Love Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen tips til hvor grensen går for hva som blir for klissete går? Lenke til kommentar
Gjest gutt18 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg hadde gått for det, bare ikke la det bli for klissete hold det enkelt og pent! Jeg fyller selv 15 på onsdag og jeg ville blitt utrolig glad hvis jeg fikk et kjærlighetsbrev (fra en gutt på 17 som jeg så noen ganger på bussen) så det er sagt! Men hadde du det hvis gutten så ut som en blanding av quasimodo, Jahn Teigen og blomster Finn? Didn't think so. Sier jo selvfølgelig ikke at trådstarter ser sånn ut da;) Men on topic. Ikke skriv kjærlighetsbrev med tanke på at du har snakka med jenta bare et par ganger. Snakk litt mer og foreslå en film elns;) Lykke til(y) Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Altså, du kjenner henne ikke helt ordentlig enda, så det med at du elsker henne er litt drøyt. Det du kan si er at du har lagt spessielt merke til henne og at du liker alt hva du har sett av henne. Du vil gjerne bli bedre kjent og lurte på om dere kunne møtes. Du kan også si at hver gang du ser henne dras munnvikene opp i et smil, sånt smelter hjerter.. Lenke til kommentar
Gjest gutt18 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen tips til hvor grensen går for hva som blir for klissete går? Ikke skriv noen klisjeer, ikke for søtt, ikke for pågående. Ikke skriv "du er den eneste for meg" etc. Men kan ikke å ha for stor erfaring med brev, dog har dreti meg ut på enkelte kommentarer fra min side som var waaaaay to klissete. Ikke noe festlig-.- Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg hadde gått for det, bare ikke la det bli for klissete hold det enkelt og pent! Jeg fyller selv 15 på onsdag og jeg ville blitt utrolig glad hvis jeg fikk et kjærlighetsbrev (fra en gutt på 17 som jeg så noen ganger på bussen) så det er sagt! Men hadde du det hvis gutten så ut som en blanding av quasimodo, Jahn Teigen og blomster Finn? Didn't think so. Jeg selv mener at det er personligheten som betyr noe. Hvis denne personen hadde gjort noe så omtenksomt og søtt som å sende meg et brev hadde det vist hvordan karakter han har. Så jo, jeg ville blitt urolig glad, og jeg ville gått ut med han for å se hvordan han var. Viss vi ikke passet sammen kunnet vi forbli venner. Skinnet kan bedra.. Endret 15. desember 2008 av aneg Lenke til kommentar
Gjest gutt18 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg hadde gått for det, bare ikke la det bli for klissete hold det enkelt og pent! Jeg fyller selv 15 på onsdag og jeg ville blitt utrolig glad hvis jeg fikk et kjærlighetsbrev (fra en gutt på 17 som jeg så noen ganger på bussen) så det er sagt! Men hadde du det hvis gutten så ut som en blanding av quasimodo, Jahn Teigen og blomster Finn? Didn't think so. Jeg selv mener at det er personligheten som betyr noe. Hvis denne personen hadde gjort noe så omtenksomt og søtt som å sende meg et brev hadde det vist hvordan karakter han har. Så jo, jeg ville blitt urolig glad, og jeg ville gått ut med han for å se hvordan han var. Viss vi ikke passet sammen kunnet vi forbli venner. Skinnet kan bedra.. Hvis det faktisk er sant, så må jeg berømme deg. Ikke mange jenter som har det tankesettet(y) Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Vel, det finnes hvertfall en Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du burde tenke deg om før du involverer deg med en 14 år gammel jente. Hva slags planer har du for et eventuelt forhold? Tenk også over hvordan du tror familien hennes vil ta det. Jeg hadde ikke vært blid om det var min datter som begynte å date en 17-åring Kjærlighetsbrev tror jeg ikke du er særlig godt tjent med. Sats heller på å finne på noe med henne, som det blir foreslått. Men tenk grundig over hvor lurt dette er. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er veldig enig med Modeswitch her. men på den annen side... Ikke vær redd for å være ærlig heller... Lenke til kommentar
Gjest Boy in Love Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du burde tenke deg om før du involverer deg med en 14 år gammel jente. Hva slags planer har du for et eventuelt forhold? Tenk også over hvordan du tror familien hennes vil ta det. Jeg hadde ikke vært blid om det var min datter som begynte å date en 17-åring Kjærlighetsbrev tror jeg ikke du er særlig godt tjent med. Sats heller på å finne på noe med henne, som det blir foreslått. Men tenk grundig over hvor lurt dette er. Desverre(for å si det på den måten) er ikke alltid kjærlighet helt logisk..hadde den vært det er det nok mange av oss som ikke hadde eksistert Når du sier at jeg burde tenke meg om før jeg involverer meg med en 14 år gammel jente, er jeg FULLSTENDIG klar over eventuelle konsekvenser og at dette kanskje ikke er helt populært blandt familiemedlemmer, men tro meg, jeg skal klare å argumentere for at jeg er en skikkelig gutt som ikke bare er ute etter en ting...desverre er det en haug med idioter der ute som skaffer gutter i aldren min dårlig rykte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå