TheExcalibur Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg har problemer med å finne steder altså nettsider som komplett.no som selger sony produkter. Skulle hatt tak i hjemmekino recievere og pcer og slikt. Sony.no og sonycenter har ikke den muligheten. So fint hvis folk hjelper meg Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg for min del, har problemer med å finne butikker som selger volkswagen. Fint om noen hjelper meg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg for min del, har problemer med å finne butikker som selger volkswagen. Fint om noen hjelper meg. Alt for å stjele andres tråder i feil forum " Forum > Data > Butikker og verksteder (data)" OnT: Netshop importerte noen vaioer, og elkjøp ( ) har vel hatt noen sony forsterkere. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Filmzes, det er poenget hans. For lite info... Åssen skal vi hjelpe? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jeg fant en men det var ikke noe særlig bra utvalg da -.-. Endret 16. desember 2008 av SxTxRxIxFxExR Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ok? Kan du ikke si hva du er ute etter? PC? bærbar data? Minnekort? og så videre! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Trenger bare ett sted å finne det. Fant noen på pixmania men det var laptopper. Jeg ønsker meg stasjonær til ca 20 tusen. Endret 16. desember 2008 av SxTxRxIxFxExR Lenke til kommentar
branick Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Trenger bare ett sted å finne det. Fant noen på pixmania men det var laptopper. Jeg ønsker meg stasjonær til ca 20 tusen. Det lager ikke sony engang Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Se her da dummen: Sony PC Stasjonær Til Ca 25 Tusen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Sony Vaio selges ikke i Norge. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Se her da dummen: Sony PC Stasjonær Til Ca 25 Tusen. Det kalles vel strengt tatt ikke stasjonær pc. Og om det er akkuratt den du vil ha så kjøp den derfra. Sony har ingen offisiell importør i norge, men som jeg sa. Elkjøp har importert noe fra dem, og netshop har importert noe fra dem. Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Se her da dummen: Sony PC Stasjonær Til Ca 25 Tusen. De har også salg hos NASA om du bare vil kaste bort pengene dine på fine ting uten funksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå