tomy Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg ser at Pinnacle har kommet med ny beta versjon av S8. Den inneholder mangen "forbedringer". http://www.pinnaclesys.com/docsupport1.asp...208&page_id=517 Nye versjoner kommer i ett kjør. Er S8 ett så dårlig program at de hele tiden må komme med updater. Minnes at det med S7 også hele tiden kom oppdaterte versjoner. Her er beta i xp versjon 8.7.1 ftp://ftp.pinnaclesys.de/driver/pc/beta/S...Studio8_7_1.exe Noen kommentarer ? mvh tomy Lenke til kommentar
erke Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har prøvd betaversjonen, og må si meg skuffet. Jeg prøvde å rendre en liten videosnutt på ca 6 minutter. Den gikk i lås uten å gi noen slags meldinger om hva som skjedde. Har gått tilbake til 8.5.21, her gikk rendringa (og brenninga) uten problem. :smile: ______________ Barton 2500 A7N8X DL 2X256 DDRAM WD 120 GB Lenke til kommentar
tomy Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Masse feil her og. Har også gått tilbake til tidligere versj. Best og vente til betaversj er testa og klar. tomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå