Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Føler jeg ikke har helt normal pust etter bytur


Gjest gjestpåbyen

Anbefalte innlegg

Gjest gjestpåbyen

Var på byen på fredag, og det ble litt mye. På veien hjem var det ganske glatt, så jeg snublet og falt et par ganger, i tillegg til at jeg kastet opp. Dagen derpå ble jeg ganske fyllesyk, med påfølgende oppkast.

 

På søndag og mandag har jeg følt at jeg er blitt litt kortpustet og at jeg må ta et ekstra magadrag en gang i blandt for å få pustet skikkelig ut. Har ingen smerter eller noe, men det kjennes ut som jeg har en "klump" nederst i høyre lunge. Er ikke hypokonder, så når jeg først går til lege, så skal det være noe galt.

 

Takker for svar

 

Hilsen litt engstelig bygjest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gjestpåbyen
Du har ikke på en eller annet måte pustet inn spy i lungen da? har du slimhoste eller surkling i lungen ?

 

Kan ikke si jeg har noen av de symptomene nei. Lurte også på om jeg kunne ha fått spy ned i lungene. Er det noen som vet hvor farlig dette er? Kan man på noen måte få skjekket dette selv?

Lenke til kommentar

Å få spy nedi lungene tror jeg nesten ikke du hadde overlevd (kommer sikkert en del an på mengden), er seff ikke noen ekspert jeg da... Vet om en kar som døde på doen på et fly pga. at han lå på ryggen og spøy, han ble kvalt.

 

Ellers kjenner jeg en annen en som måtte kjapt på sykehus pga en liten peanøtt som hun hadde fått i lungen, skal nok ikke så mye til...

Endret av FeddeLeGrand
Lenke til kommentar
Gjest gjestpåbyen

Skjønner ikke helt hvordan jeg egentlig skal ha fått oppkast ned i lungene. Jeg var tross alt ved bevissthet hele tiden. Et brist/brudd i et ribbein ville vel forårsaket mye større smerter enn det jeg har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...