jajamensen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg aner hvor denne skal, så jeg legger den her:) problemet er jeg jeg har ikke peiling på hva jeg ønsker meg til jul, så jeg lurte på om hva dere ønsker dere slik at jeg kan få ideer! Takk Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg ønsker meg den nye telefonen LG KC910 (hvis test aldri kommer! Course Amobil). Den er kul. "Egentlig" ønsker jeg meg også et headset, men fant ut at jeg kunne kjøpe det selv så jeg får det i morgen (håper jeg ) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du puttet jo topicen i skjermkort.. Tja. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Feilplassert??? Huh?? Tja, iPhone, Head Jon Olsson Pro (twintip), katoder til kabinetttet, tja.. Masse forskjellig Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Evt et nytt skjermkort XD? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. Tråden har samtidig blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå