Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon. [Oppdatert med gameplay videoer]


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Strategi delen skuffet meg noe fryktelig for å si det pent, så har lagt det bort og holder helder på med andre spill, sitter å vurderer om det skal ta seg en tur til innbytte hos ebgames...

 

Musikken er konge, men er liksom ikke nok.

 

Jeg satt helt fast i en av strategibitene, men fant ut at jeg tenkte for avansert. La meg ta strategien i en spoiler:

 

 

Jeg satt fast i det første området i snøen, etter at Ophelia dro. Fiendene stormet på fra alle kanter, og alt var bare kaos. Firelords hjalp litt, men ikke mye. Taktikken jeg brukte for å vinne var ganske enkelt å ikke gjøre en dritt annet enn å denge løs på fiendene og bruke det trikset hvor han hopper, slår øksen i bakken og alle fiendene ramler. Da gikk det mye lettere.

 

 

Satt fast litt senere også, men også her hjalp "taktikken" min:

 

 

Jeg kom til Dry Ice Mines og fikk min første (og forhåpentligvis eneste) stage vs stage battle. Jeg vant med å bygge en hel hær av tilfeldige folk, slå tilbake fiendene som kom, reparere hæren min og sende hele gjengen til den andre scenen. Jeg mista ca seks av førti folk.

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-127711

Ikke noe mer historie såvidt jeg vet om, ikke enda iallefall. Litt synd egentlig, synes MP delen var litt svak iforhold til SP.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Nei.

 

Double Fine driver ikke å lager et retail-spill for øyeblikket. Bortsett fra Sesame Street til Kinect.

 

De lager et siste arcade-spill for PSN/Live eller bare Live. Aner ikke om esklusivitet-avtalen til Double Fine gjaldt for et eller 2 av disse arcade-spillene som er resultat av brainstorming da selskapet prøvde å komme opp med et nytt spill, hvor Brutal vant. Mens de andre, Stacking, Qstume Quest og Trenched endte opp som nedlastbare-tittler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...