Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon. [Oppdatert med gameplay videoer]


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg er en hardbarka metal-fan, og fryder meg over at Rob Halford, Ozzy Osbourne og Lemmy Kilmeister har lånt stemmene sine til spillet, så må jeg nok si at det er selve spillet jeg gleder meg mest til.

 

Jeg tror fort det kan bli et av årets spill, ikke bare pga orginalitèt, men også fordi spillet virker å være veldig veldig godt gjennomført.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Bruker-127711

Er det virkelig så sinnsykt lite aktivitet rundt et spill som er så sinnsykt fett!? Har akkurat samlet alle Serpents (120 stk), tatt alle legends (13) og reist opp alle Motorforges (11 tror jeg). Serpents brukte jeg guide på, Legends og Motorforges fant jeg helt selv. Nå har jeg bare å finne sangene igjen (mangler 10 stk tror jeg) og finne alle Visitas (noen få igjen) så er jeg helt ferdig med SP. Får ikke spilt MP for tiden, så det er litt trist å tenke på..

Lenke til kommentar

Enig i at spillet var veldig underholdende, men alt for kort...

Og likte ikke helt det strategi-greiene. Man kom liksom ikke ordentlig inn i det før spillet plutselig var over, også var det for uoversiktlig. Ville heller bare drept bosser slik som man gjorde med den ormen og edderkoppen.

Endret av AndrineF
Lenke til kommentar
Enig i at spillet var veldig underholdende, men alt for kort...

 

Kommer forøvrig nytt DLC for online da.

 

The Tears of the Hextadon map pack (2 nye kart, Circle of Tears, og Death Fjords)

 

Vet ikke hvordan det er i Europa, men i USA blir det gratis på PS3, de to første ukene (5-19 nov), ihvertfall, og koster 400 MSPoints (5$) på XBLA.

 

(Tror det er en eller annen policy-regel på 360, som gjør at du ikke kan gi ut gratis maps, mener å huske at Epic klagde seg over dette til Gears of War.)

Lenke til kommentar

Har spilt dette en stund nå, og førsteinntrykket var svært bra. Av en eller annen grunn ble jeg skuffet når "introen" var over og vi havnet i den middelalder-verden, og begynner å bli rimelig lei av å spille en solo for å få bilen. Strategibiten var en katastrofe. Men bortsett fra synes jeg det er svært bra. :) Ville nok gitt det 7.5/10 eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Er kommet et godt stykke ut i spillet og så meg nødt til å gi opp. Skal forsvare scenen min mot en hel gjeng folk, men har ikke sjanse. Det er null oversikt hvor mine folk er eller hvor fienden er, og selv om jeg kan gi individuelle ordrer nå hjelper det lite når strategi-kontrollen er så håpløs. Skuffa nå...

 

Ikke at historien er så mye bedre. Den presterte også å skuffe meg noe voldsomt:

 

 

"Ophelia slem? Pft, det er ikke så nøye." En halvtime senere: "Succura (eller noe sånt) er slem, ergo er Ophelia slem. Vekk med henne." I neste oppdrag har det gått flere uker, og vi sloss mot henne? WTF?

 

Lenke til kommentar

Nja... selv synes jeg historien er kongebra...

 

Spiller spillet på 42" plasme, lyden kommer fra et greit hifi-stereo-anlegg...

Guffe på og kose seg med noen pils... Herregud dette spillet er herlig...

Har vel samlet stort sett det som er av items... regner med at jeg finner noen etterhvert inn i den hodeskallen i Dødeland... Der blir jeg spidda og kverket ved inngangen uansett hvor fort jeg kjører eller om jeg prøver å ta det pent.

 

Eneste aberet nå er at jeg sliter litt med den stagebattle med emo'ene.

Jeg har aldri vært noen strategispiller, og jeg klarer ikke helt løse denne koden heller. Noen som har strategitips?

 

Så lurer jeg på om de slangene, utkikkspostene m.m. må finnes på nytt dersom jeg ønsker spille gjennom det en gang til... Jeg har brukt mye tid på å saumfare hele denne Metallalderske verdenen, men er ikke helt overbevist at jeg gidder det en gang til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...