Inception_ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Så.. jeg har netcom mewe 400. Min. fakturering på 400kr, jeg har fortsatt mobilt bredbånd helt gratis.. Fant ut at jeg egentlig bruker under 300kr.. Så jeg lurer på om det finnes noen ting man kan betale via sms, for å ikke bare la netcom ta dem uten videre.. Vet bare om annonser på finn.no Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Sånne JAMBA tjenester koster jo flesk og kommer vel til å koste MYE mer enn bare 400, men det kunne vært et alternativ, Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvor bor du? I tromsø kan du ta betale for bussen med mobilen, i Oslo kan du betale taxi med mobilen. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Bor i Bergen. Sånne jamba greier frister ikke noe særlig. Ikke fan av skrikende unger og animasjoner av hunder som bæsjer på mobilen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har du bil da? Du kan betale for parkering med easypark med mobilen www.dvdhuset.no og www.dvdstrax.com tilbyr betaling for film med mobilen. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mobilsøk fra 118mobil.no eller 1881.no. Da slår den opp hvem som ringer før du tar telefonen. Koster 30 kroner i måneden, som går på mobilregningen =) Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Husker jeg så en reklame på TV for det greiene der.. tror det var for Symbian. Jeg har iphone.. Men altså. nyttige ting. Ting som faktisk er verd noe. Jeg burde laget en sms-tjeneste selv. Send 100kr med mobilen, få 90 satt inn på konto eller noe. Endret 15. desember 2008 av Inception_ Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 tror ikke dette kommer til å lønne seg for trådstarter. Om du ikke klarer å bruke 400 i måneden får du rett og slett skaffe deg et annet abonemant. har alltid vært skeptisk til abbonement, det er jo ALLTID en eller annen hake ved det! Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noko nyttig å bruke pengane på kan vere å finne ein gjevartelefon til Røde Kors, Norsk Folkehjelp e.l., der ein gjev 1xx kr. til ei god sak kvar gong ein ringer 82x xx xxx. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Kjøper man iphone så er man alltid bundet til ett eller annet. Tror ikke det er så lett å bytte midt inni. Jeg har som regel en liten hundrings til over.. hadde vært greit å bruke den til noen. Det med å gi noe til røde kors er en grei ting, men planen min var å på en måte få igjen pengene mine ved å betale noe via sms. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ei mogelegheit er musikkbutikken til Netcom. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kjøper man iphone så er man alltid bundet til ett eller annet. Tror ikke det er så lett å bytte midt inni. Jeg har som regel en liten hundrings til over.. hadde vært greit å bruke den til noen.Det med å gi noe til røde kors er en grei ting, men planen min var å på en måte få igjen pengene mine ved å betale noe via sms. Ikke om du får netcom til å låse den opp (2K) Men en iPhone eller en Windows telefon forsåvet kunne jo vært en mulighet. Her kan du jo stille inn programmene til å sjekke mailen, oppdatere kartet, finne nye aksjer, sjekke være osv hver time eller noe sånt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har bestilt mobilt bredbånd fra forsidene til NetCom med eget adapter, nytt sim og telefonnr (som bare følger med sa kundekonsulenten). Får jeg knyttet opp dette til min Mewe konto så jeg slipper å betale separat fra min 200 grense? Lenke til kommentar
cairn Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Noko nyttig å bruke pengane på kan vere å finne ein gjevartelefon til Røde Kors, Norsk Folkehjelp e.l., der ein gjev 1xx kr. til ei god sak kvar gong ein ringer 82x xx xxx. Husk at du har 28% fradrag på skatten om du gir til veldedige formål, opp til 12,000kr - dog det må da kunne spores tilbake til deg. Hvis du da gir av beløp du egentlig må betale uansett, så får du jo tilbake i alle fall deler av det. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Har bestilt mobilt bredbånd fra forsidene til NetCom med eget adapter, nytt sim og telefonnr (som bare følger med sa kundekonsulenten). Får jeg knyttet opp dette til min Mewe konto så jeg slipper å betale separat fra min 200 grense? Nei, eg trur du har bestilt eit nytt abonnement på mobilt breiband som du må betale for i tillegg. Dersom du hadde bestilt mobilt breiband som tilleggsteneste på det abonnementet du alt har (evt. saman med tvilling-sim, som er ei anna tilleggsteneste), trur eg dette skal vere inkludert i minstefaktureringa. (Kan nokon stadfeste dette?) Endret 17. desember 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå