HooligaNs117 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Er det ikke bare å innrømme det, vi er alle nerder!! Vi ligner bare ikke på stereotypen Endret 17. desember 2008 av HooligaNs117 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er unormalt å væe normal. Altså det er normalt å være unormal. Altså alle er nerder Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 unormalt trenger ikke være nerd. Lenke til kommentar
Agoniter1 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 er nerd sjøl drite i ka folk sei...... men er litt irriterende når sånne folk skal generalisere alle som er "nerd" som sterotypen (briller regulering gæssing holder på md data hele tida) Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Husker på barneskolen var jeg sammen med 2 av vennene mine de var "nærder" de var ikke det men siden ingen av "de kule" hadde greier på data så var de jo det, så jeg fant jo ut at jeg måtte bli "kul" sånn som dem Kjøpte merkeklær og forskjellig og de sa at jeg måtte unngå de venna jeg hadde før osv.. Men jeg gjorde heldigvis det rette ble venner igjen med "nærdene" og hadde jeg ikke gjort det så hadde jeg sikkert vært "kul" etter en stund. Men hadde jeg hatt en like bra oppvekst og like morsom barndom da? NEI! Jeg tror vennen din sier det han sier fordi han ikke vet noe særlig om hvor mye mer det er i data enn å bare spille 24/7.. Bare jeg som fomler off-topic her.. Men poenget er bare fordi noen andre sier noe så må det ikke altid være fakta. Regner forresten med han har nettby, msn (lignende?) og da er han jo egentlig "nærd" som han sier selv da. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er jo for nerder? Such as me Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Mange som definerer nerd og hva nerder gjør men TS sier jo: vennen min sier LAN er for nerder...... Kompisen hans sier at LAN er for nerder. Noe som er rett. Definisjonen på nerd er vel noe ala dette: En person som engasjerer seg spesiellt mye innenfor et tema. Akuratt som en data nerd ofte kan virke usosial mot de utenfor datanerd kretsen. Jeg interiserer meg mye for pc deler og har tidligere brukt mye tid på "hjelp til kjøp og salg av pc" delen av forumet. Dette er en type hobby. Det og følge med på hva som skjer i pc delen verdenen. Hvilke deler som er best osv. Og gjett hva... jeg er femten og har ingenting imot og bli kalt nerd. Ikke er jeg sosialt tilbakestående heller og har kontakt med jenter også. En jente i mitt klassetrinn visste jeg var nerd og spurte om jeg kunne fikse pcn hennes. Noe som jeg gladelig gjør gratis. Men... fikk 500kr og en klem for det! Fotball samling er for fotball(nerder) Lan er for data(nerder) og "gamere" Endret 17. desember 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Masterfifty, du er så full av bullshit Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 I følge ordboka så er vi nerder asosiale. nerd m1 (eng.) intelligent, men ensporet og usosial person han er en n- som alltid sitter med nesa i en bok / datan- Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ordboka kan gå å gjemme seg! urbandictionary.com - søk på geek! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 LAN betyr local area network, altså å spille på samme nettet, det er nok for nerder fordi det er kun de som klarer å sette opp det. men teknisk sett kan split screen og multiplayer også kalles lan. Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er det ikke bare å innrømme det, vi er alle nerder!! Vi ligner bare ikke på stereotypen Jeg har det enkle svaret på alt ^^ Vennen din har ikke peiling There.. I said it Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hva så om det er for nerder? Er du flau over å være nerd? det er ikkje det som er saken........ vennen min generaliserer alt som har med data å gjere som "nerdete" Vennen din har helt rett. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Interweb er for tapere. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Masterfifty, du er så full av bullshit ? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvis man ser nøye etter kan man se at avataren din har oksebæsj i munnen sin. Derfor sa han det. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvis man ser nøye etter kan man se at avataren din har oksebæsj i munnen sin. Derfor sa han det. veldig artig må jeg si... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Masterfifty, du er så full av bullshit ? Fotballsamlig for fotball nerder? Nei. Fotballsamling er for folk som spiller fotball, LAN er for folk som spiller data. Det du sier blir som å si at alle som trener på helsestudio er bolere. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Masterfifty, du er så full av bullshit ? Fotballsamlig for fotball nerder? Nei. Fotballsamling er for folk som spiller fotball, LAN er for folk som spiller data. Det du sier blir som å si at alle som trener på helsestudio er bolere. Grunnen til at jeg sa Fotball nerder er pga at alle som spiller fotball er fotball nerder! Ikke egentlig, men for og poengtere at tittelen nerd (datanerd) trenger du nesten ikke spille data i det hele tatt! Men ser poenget ditt, men utrykket " du er så full av bullshit" passer ikke helt inn i din forklaring? De fleste idag kaller de som spiller data for nerder, da vil de fleste som spiller fotball være fotball nerder. Det er mye derfor utrykket wow gamer blir brukt til mer enn wow spillerene. WoW gamere er et negativt utrykt på mennensker som bruker veldig mye tid på data. Ikke nødvendig hvis bare WoW. Jeg blir ofte kalt en nerd pga generell kunnskap om virus og pc deler... Jeg spiller ufattelig lite av tiden jeg er på data. Sjekke mailen, msn, forum og lese nyheter. Vaner. Men ser også hva du leste av min post, litt dårlig formulert kanskje. Fortsatt unødvendig aggresivt tilbakemelding uten forklaring... Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Henger jo fortsatt ikke på greip. Hva er så en nerd i dine øyne da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå