Agoniter1 Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 prøver å bevise at man ikkje treng å spele 24/7 for å lane gode argument for/mot??? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Hva så om det er for nerder? Er du flau over å være nerd? Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Vel, alle jeg laner med til vanlig, driver med sport. Så jeg ser ikke på laning som direkte nerdete nei, ikke ser jeg på meg selv som nerd heller, selvom jeg spiller endel. Vis du spiller for eksempel fotball, for morro, betyr det at du er fotballnarkoman om du tilfeldigvis bestemmer deg for å bli med på et lag og spille kamper? Nei. Så om du synes det er morro å spille PC og har lyst til å lane en gang imellom, betyr det at du er en nerd? Nei. Lenke til kommentar
Agoniter1 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Hva så om det er for nerder? Er du flau over å være nerd? det er ikkje det som er saken........ vennen min generaliserer alt som har med data å gjere som "nerdete" Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Problemet er åpenbart hans, ikke ditt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Hva er det vennene dine driver med som er så mye bedre? Det går ann å være fotballnerd også feks. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Sosialisering med likesinnede? Da er vel så og si alle sporter og sammentreff for nerder. Lenke til kommentar
Agoniter1 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) jaja ikkje den personen med best argument ei kjenne.... Endret 15. desember 2008 av falloutfan Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Drit i vennen din, da? Ha det moro uten han, så forstår han kanskje hvor mye han går glipp av. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Både du og kompisen din har misforstått temmeleg grundig dersom de trur det å vere "nerd" er noko negativt. Å bruke "nerd" som eit skjellsord er kun meiningsfyllt om du er den dumme fotballspelaren i ein amerikansk "high school-film". Mitt råd er å kose deg med LAN-inga di og ikkje bry deg om kva den tåpelege vennen din synest. Forøvrig er det heilt feil å tru at alt som har med data å gjere er nerdete. Kanskje det var det på 60- og 70-talet, men i dag er data allemannseige. Sjølv far min som er i slutten av 50-åra brukar epost. For å kvalifisere som datanerd, bør du kunne vesentleg meir enn å kople saman nokre PC-ar og spele WoW og Counterstrike. Kay (ein EKTE datanerd) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Bytt venn. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Bytt venn. +1 +2 Hadde også et par av de vennene - jeg er Nerd og er stolt av det - og de vennene jeg hadde var med på det meste innen data /programering/spilling/lan etc. som jeg var, men allikavell så ble JEG kalt nerd, mens de så absolutt ikke var det makan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Nerdene blir jo de kule når datamaskinene til u-nerdene krasjer og nerdene må fikse dem. lulz. Vet ikke om jeg er nerd, men kaller meg det likevel Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Ta han med på et LAN så kan han se selv. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Bytt venn. +1 +2 Hadde også et par av de vennene - jeg er Nerd og er stolt av det - og de vennene jeg hadde var med på det meste innen data /programering/spilling/lan etc. som jeg var, men allikavell så ble JEG kalt nerd, mens de så absolutt ikke var det makan +3 Kaller meg selv nerd... og jeg blir kalt nerd av vennene mine, men venna mine blir med på LAN når jeg arangskjerer LAN. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jeg er nerd. Å ikke kødd med det.. For neste gang orker jeg kansje ikke fikse PCen din. Edit; Liten skriveleif Endret 16. desember 2008 av Hayer Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) nerd har definitivt ikke noe med spilling å gjøre. jeg spiller og jobber med IT, men vil ikke kalle meg en nerd, hvorfor? fordi jeg ikke koder linux når jeg kjeder meg... LAN er for de som vil ha det gøy, the end. kaller noen deg nerd så banker du driten ut av dem til de gir seg, det pleier å hjelpe Endret 16. desember 2008 av simster Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 nerd har definitivt ikke noe med spilling å gjøre. jeg spiller og jobber med IT, men vil ikke kalle meg en nerd, hvorfor? fordi jeg ikke koder linux når jeg kjeder meg... LAN er for de som vil ha det gøy, the end. kaller noen deg nerd så banker du driten ut av dem til de gir seg, det pleier å hjelpe Det er vel egentlig feil det du sier der. Nerd og spilling henger veldig sammen. Er man veldig intresert for ett område, og bruker mye tid på det, blir man automatisk nerd. Det er mange som intresserer seg for akuratt data og spilling, derfor har det blitt det meste vanlige området å være "nerd" innen, og folk assossierer derfor nerd med spilling når vi hører det. Men dette betyr ikke at man ikke kan være nerd innenfor andre temaer. Personlig mener jeg at nerd er et alt for negativt ladet ord, og at det blir misbrukt alt for mye. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 greit nok at man kan være nerd på ting når det opptar en. men slik definisjonen på nerd er, og sånn alle tinker når man hører ordet nerd, så blir det riktig det jeg sa. og ja det er et for negativt ord. men kjenner flere som går under kategorien gamer, og kan ikke kalles en nerd, whatsoever, simpelten pga definisjonen vi tenker på, men andre igjen som gamer mye som også går under den kategorien quoter fra ordbok: nerd nerd m1 (eng.) intelligent, men ensporet og usosial person han er en n- som alltid sitter med nesa i en bok / datan- Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Ja, und jeder, das Computer spielt, sind Sonderlinge. Alle du bist wie ich! Spielen des Fußballs. Artig med sånn ordbok over nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå