Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

SOS og orgasme

Gjest snuppsii18

Anbefalte innlegg

Gjest snuppsii18

Jeg må bare spørre..

SOS: For 2 år siden hadde jeg en kjæreste, og vi hadde sex. Det ble slutt, å ca. 1 år senere fikk jeg ny kjæreste, og har hatt fast forhold i over 1 år. I juni skjekket jeg meg, å da hadde jeg ikke noen kjønnsykdommer, men kan vi ha utviklet det etterhvert? Jeg går på p-piller, så vi bruker ikke kondom.

Orgasme: Vi har hatt et seksuelt forhold i 1 år, og det har bare gått for meg en gang! Og det var 2. gangen vi hadde oss. Jeg synes jo alltid det er kjempe godt, å jeg kjenner det, men det går aldri. Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dama mi sliter med å få orgasme ved bare penetrering inn og ut. Hun liker det men får sjelden orgasme da. Må somregel masere klitten eller slikke henne. Prøv det.

Det med SOS vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Det er teoretisk mulig å få kjønnsykdommer i en slik situasjon ja. Selv så synes jeg at man burde sjekke seg minst en gang i året bare for å være på den sikre siden. Skader ikke :)

Det er veldig mange jenter som aldri får orgasme med penetrering og mange jenter som får det veldig sjelden. De fleste jenter trenger stimulering av klitten for å få orgasme til vanlig (er noen som ikke får det heller, men det er sjelden).

Lenke til kommentar

Mitt tips til dere er at du legger deg på magen og han oppå(se figur).

De fleste gjør slik som på de to øverste figurene, men hvis han beveger kroppen 5-10 cm opp og frem, så vil penis komme i en vinkel som gjør at den i beste fall stimulerer både anus og g-punktet. Har opplevd at jenter liker den :)

Hvis han i tillegg stimulerer et bryst med én hånd(og støtter seg på den) og tar på klitoris med den andre, så er det vel nesten umulig for deg ikke å komme? :D

The best of luck to you :)

post-108681-1229374219_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...