lein89 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei! Har lenge tenkt på å kjøpe en bærbar pc med tanke på spilling. Spiller alt fra WoW, CS, Farcry2 og cod4 fra før av. Hadde håpet at prisen kunne ligge på rundt 10-11.0000,- Setter grafikken høyt og er også interresert i 4gb RAM, 320-500gb harddisk, helst blu-ray spiller. Etter min mening må en hver gaming laptop ha litt størrelse, så helst en skjerm på 17", men 15,4" duger det også. Tar gladelig imot alle tips og forslag Lenke til kommentar
torMAD Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei!Har lenge tenkt på å kjøpe en bærbar pc med tanke på spilling. Spiller alt fra WoW, CS, Farcry2 og cod4 fra før av. Hadde håpet at prisen kunne ligge på rundt 10-11.0000,- Setter grafikken høyt og er også interresert i 4gb RAM, 320-500gb harddisk, helst blu-ray spiller. Etter min mening må en hver gaming laptop ha litt størrelse, så helst en skjerm på 17", men 15,4" duger det også. Tar gladelig imot alle tips og forslag Jeg hadde en lignende tråd her tidligere idag.... kom frem til denne https://prisguiden.no/product.php?product_id=101858 skal bestille den om noen dager når lønna kommer ligger litt over prissjiktet ditt og har litt stor skjerm kanskje? det er opp til deg Lenke til kommentar
lein89 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 hehe. Takk for svar. så ut som en bra pc, har sett litt på denne hp maskinene http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:2190094;c:100560 , hvordan er den i forhold til den datamaskinen som du valgte? Lenke til kommentar
torMAD Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Såvidt jeg ser så er det snakk om at HP'en har mindre skjerm dårligere skjermkort litt bedre prossessor. så er absolutt en grei pc det også Lenke til kommentar
lein89 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Såvidt jeg ser så er det snakk om at HP'en har mindre skjerm dårligere skjermkort litt bedre prossessor. så er absolutt en grei pc det også Ja, passer perfekt i prisklassen min også. Derfor jeg har sett en del på den og har veldig lyst til å kjøpe den Har lett en del og finner ingen som er "bedre" enn den i samme prisklasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå