Gå til innhold

Lader men ikke noe mer!

Anbefalte innlegg

IPoden min vil bare lade når jeg putter den i pcen. Jeg vil ta ny musikk inn på den. Men Den vil ikke vises på ITunes eller noen andre steder!

Er det noen som vet hva som er galt?

Og hva jeg kan gjøre?

Takker for alle svar! :thumbup:

Endret av jekk007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

for at personen som eier ipoden skal kunne overføre musikk til ipoden må ipoden være i pcen som ipoden skal kobles til og så må ipoden stå sti.... meh fuck it. poenget var en sarkastisk bemerkning av at du bruker ordet "ipoden" for mye.

anyways, vises på pcen? har du hørt om itunes? poenget er vel at den skal vises der og ikke i min datamaskin eller hvor enn det er du mener den skal dukke opp

Lenke til kommentar
for at personen som eier ipoden skal kunne overføre musikk til ipoden må ipoden være i pcen som ipoden skal kobles til og så må ipoden stå sti.... meh fuck it. poenget var en sarkastisk bemerkning av at du bruker ordet "ipoden" for mye.

anyways, vises på pcen? har du hørt om itunes? poenget er vel at den skal vises der og ikke i min datamaskin eller hvor enn det er du mener den skal dukke opp

Jeg har hatt ipoden i snart 3 år, på julaften er det 3 års jubeleum, men uansett, nå i det siste kan jeg ikke ta musikk inn på den, for det det er noe gale, den vil ikke vises på itunes.

Eg tror du missforstod meg, ipoden min visses ikke på pcen, da mener jeg altså "itunes" seff, men den kunne jo også bli vist på andre steder, ikke sant? Så derfor skrev jeg pcen!

Du er tydligvis en "smart" fyr, eller?

Men gav du meg noe hjelp i det du skrev? Tror ikke det. Du bare begynnte å kritisere, for jeg skrev "IPod" for mye!

Hvis du ikke skal si noe hjelpsomt, så ikke si noe i det hele tatt! ok?

Bruk hodet ditt neste gang!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Mange idioter som ikke skjønner man må bruke itunes. At du skriver som en tiåring gjør det alternativet enda mer logisk. Bedre å ta feil en gang imellom enn å bruke tid på spørsmål med åpenbare svar, slik som vanligvis er tilfellet med dårlig formulerte poster slik som din.

Dessuten, når folk ikke kan bruke google, er sannsynligheten større for at det er et tulleproblem (som at de ikke har fått med seg at man må bruke itunes) enn at de faktisk har et reellt problem.

Ser man en fyr sitte på gaten, full, snakker tøv, møkkete slitte klær og tigger om penger, er sannsynligheten større for at det er en tigger enn for at det er et PR stunt fra otto jespersen. Jeg bruker bare samme logikk med ipod tråder

go nuts:

http://letmegooglethatforyou.com/?q=ipod+w...+show+in+itunes

Lenke til kommentar

Synes kanskje den gode capteinen tar litt hardt i her, men han er muligens drittlei av fjortiser med newbie spørsmål. Min første reaksjon på innlegget ditt, jekk007 var: Read The Fuckin' Manual.

Kan være lurt å spesifisere problemene ordentlig og jobbe litt tettere sammen med norsklæreren for å få littegrann respekt hos folk med mer enn 14 år på baken... ;-)

Når det gjeldere problemet ditt: Det kan være mye; feil på iTunes (reinstall?), feil med Windows (drivere, virus, windows update.... - reinstall?), feil med iPod'en (kast).

Og som Capteinen antyder: Nei vi gidder ikke google for deg.

Endret av torefor
Lenke til kommentar
Synes kanskje den gode capteinen tar litt hardt i her, men han er muligens drittlei av fjortiser med newbie spørsmål. Min første reaksjon på innlegget ditt, jekk007 var: Read The Fuckin' Manual.

Kan være lurt å spesifisere problemene ordentlig og jobbe litt tettere sammen med norsklæreren for å få littegrann respekt hos folk med mer enn 14 år på baken... ;-)

Når det gjeldere problemet ditt: Det kan være mye; feil på iTunes (reinstall?), feil med Windows (drivere, virus, windows update.... - reinstall?), feil med iPod'en (kast).

Og som Capteinen antyder: Nei vi gidder ikke google for deg.

"fjortiser med newbie spørsmål" Ja og jeg er fucking lei av nerde faen, som tror de kan så jævli mye!

Uansett, jeg mener ikke at dere skal google for meg, bare lurer på om dere vet hva som er galt, ikke at dere skal søke igjenom halve internett, for det kan jeg gjøre selv.

Og hvis noen har noen tips om hvordan jeg kan løse problemet, så hadde det vært fint!

Ikke noe mer!

Evt. bare restarte iPoden... (det gjøres da ved å trykke inn menu og select-knappen samtidig.)

Takk for tipset!

Skal gjøre det, etter jeg har prøvd å opptatere ITunes!

Takker for svaret! Du er grei du! :thumbup:

Endret av jekk007
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Og hvis noen har noen tips om hvordan jeg kan løse problemet, så hadde det vært fint!

Ikke noe mer!

hvis du faktisk hadde trykket på linken jeg ga deg og ventet til animasjonen var ferdig, så var første hit på googlesøket som kommer opp en liste med 13 mulige årsaker. Mulig du ikke er nerd, men du har her klart å feile både grammatikk, google selv og trykke på en link til et googlesøk.

Lenke til kommentar

Ikke noe mer!

hvis du faktisk hadde trykket på linken jeg ga deg og ventet til animasjonen var ferdig, så var første hit på googlesøket som kommer opp en liste med 13 mulige årsaker. Mulig du ikke er nerd, men du har her klart å feile både grammatikk, google selv og trykke på en link til et googlesøk.

Jeg kan søke på innternett uten hjelp av en nerd som tror han er så jævli mye flinkere enn alle andre!

OK! Jeg skerv sikkert feil, mr. prefekt, men du forstod meg, gjorde du ikke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ikke noe mer!

Jeg kan søke på innternett uten hjelp av en nerd som tror han er så jævli mye flinkere enn alle andre!

OK! Jeg skerv sikkert feil, mr. prefekt, men du forstod meg, gjorde du ikke?

Tror du forveksler meg med noen andre, jeg har ingen posisjon som tillitsvalgt på Galtvort.

Anyways, har du trykket på den forbanna linken enda? Gjør det, og sjekk de 13 tipsene, om det ikke funker, så kan du komme og klage mer

Lenke til kommentar
Hvis du har hatt iPod i 3 år uten å finne ut hvordan den skal bootes skal jeg ihvertfall ikke kalle deg nerd (eller påstå at du har gjort noe som helst research selv), nei.

Faen, så barnslig! Gidd å begynn og krangle!

Så hold kjeft, ok? Vi er ferdig med det nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...