The North Sea Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Heisann! For tida har jeg problemer med slapphet og trøtthet. Jeg er ofte slapp og energiløs hele dagen selv om jeg trener daglig. Veldig irriterende å ikke ha energi nok til å trene effektivt. Men det rare er at etter å ha vært trøtt og sliten på dagen, får jeg masse energi når jeg minst trenger det - om kvelden. Har vært sånn i perioder i et år nå, så jeg lurer på om noen har noen tips til hva som kan få med mer gira og hyper? Er forresten veldig tynn, men trur ikke det kan ha veldig mye med saken å gjøre. Kanskje litt, men med 3000 kalorier daglig trur jeg ikke det er hovedårsaken. Har du hatt sykdommen mononukleose (kyssesyken) tidligere? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Testa meg hos legen siden jeg følte meg så slapp, hadde visst ikke det... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kjøp deg no jerntabletter du. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Gjort det og er usikker på om det har hjulpet... Men i dag har jeg hatt godt med energi, siden jeg sov 9 timer. Ferie er en bra ting^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå