Gå til innhold

Ta forkurs kombinert med jobb i turnus

Like clockwork

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forutsetter at du har planer om å ta fullt forkurs på høyskolen? Jeg gikk på forkurs i høst, men sluttet fordi jeg hadde kyssesyken og fordi jeg ikke trenger matten elle fysikken fordi jeg ikke vil bli ingeniør.

Hvor mye jobb er det snakk om? for forkurs er utrolig krevene, man går fort gjennom pensumet og det gjelder å henge i, er også endel obligatoriske prøver og øvinger. Det er også veldig stort frafall fordi folk ikke er motivert nok eller bruker nok tid påd et...

Lenke til kommentar
Jeg forutsetter at du har planer om å ta fullt forkurs på høyskolen? Jeg gikk på forkurs i høst, men sluttet fordi jeg hadde kyssesyken og fordi jeg ikke trenger matten elle fysikken fordi jeg ikke vil bli ingeniør.

Hvor mye jobb er det snakk om? for forkurs er utrolig krevene, man går fort gjennom pensumet og det gjelder å henge i, er også endel obligatoriske prøver og øvinger. Det er også veldig stort frafall fordi folk ikke er motivert nok eller bruker nok tid påd et...

Stemmer at det er et fullt forkurs på høyskole jeg har tenkt på, vurderer elektro ingeniør.

Jeg jobber fire uker ombord på en båt. Der jobber jeg ca 12 timer hver dag, så har ikke tid til å jobbe med skole med mer enn 1-2 timer hver dag ombord. Men så har jeg fri i fire uker, så har jo en del tid til skole når jeg er fri, men vet lite om hvor krevende et slik forkurs er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...