aklla Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg var ute å gikk i drøyt 2 timer i kulda sist søndag(ikke i går, forrige helg). kjentes ut som om jeg fikk en real strekk når jeg gikk, fortsatte å gå i ca 45 min etter at jeg fikk det. dette ble bedre og bedre etterhvert, men etter helgens tur til utlandet med veldig mye trasking har det kommet tilbake ganske greit. det er sånn at jeg nesten halter når jeg går, klarer ikke gå skikkelig på det, gjør vondt å strekke det ut rett. er det noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre? burde jeg ta det rolig med å gå en stund fremover eller? Lenke til kommentar
Gjest Guest_kjekken_* Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 noe som hjelper veldig hvis det er en strekk, og ikke en betennelse, er å massere hardt og dypt inn i muskelvevet. dette øker blodsirkulasjonen i området som "renser og bearbeider" det vonde området. deretter burde du tøye, og når du tøyer burde du holde lenger enn 5 sekunder som så mange unnasluntrere gjør .. gjør dette et par ganger daglig så er du kjapt på bedringens vei.. kanskje problemet ikke ligger i leggen, men i skoene du bruker også. og du burde selvfølgelig ikke gå tomila med engang heller håper det hjelper Lenke til kommentar
Gjest Guest_trening_* Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ta en titt innom treningsforumet. Høres mer ut som en trenings-/idrettskade. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 har akkurat tatt en 10 minutters økt med utstrekking og masasje, ser ut til at det ble bedre ligger vist litt i låret også merker jeg, men blir nok kvitt det i løpet av ett par dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå