Xarus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Heisann, lurer bare på hvilken addon som blir brukt i denne filmen: http://files.filefront.com/rux+1+red+angel...;/fileinfo.html "Det store iconet som kommer opp midt på skjermen når spells er klare" Når jeg feks dodger/parrier og kan bruke rune strike så kommer det opp på skjermen slik at jeg ser det:) Dette er kanskje en dårlig forklaring på hva jeg mener, men hvis dere gidder å se linken så bør der skjønne det:) Mvh Xarus:) Endret 15. desember 2008 av Xarus Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det ikonet som popper opp er JIMs cooldown pulse. Men den kommer opp når en cooldown på f.eks stormstrike eller ice block er slutt, og den er klar til bruk. Den vil nok ikke fungere på rune strike, siden den ikke har noen cooldown. Kunne hvertfall ikke det da jeg brukte den:) Mulig det har forandret seg da... Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Det ikonet som popper opp er JIMs cooldown pulse. Men den kommer opp når en cooldown på f.eks stormstrike eller ice block er slutt, og den er klar til bruk. Den vil nok ikke fungere på rune strike, siden den ikke har noen cooldown. Kunne hvertfall ikke det da jeg brukte den:) Mulig det har forandret seg da... Takk Gnimmels:) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Lettere å legge Ruen Strike inn med macro til alle abilities du bruker ofte. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Eventuelt kan du sette opp Power Aura Tror det hadde passet for det du er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå