nesarv Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Er det noen som vet hvilken socket er det på dette kortet? Og hvilken Cpu anbefales. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Socket A er på hovedkortet. Anbefalt CPU ---XP2400+ ---------------------------------- Ellers ville jeg heller valgt et annet hovedkort. KT333 er ikke det beste i dag og Nforce 2 hovedkort fra Asus eller Epox er å anbefale. Anbefalt CPU på Nforce 2 --- XP2500+ eller høyere (helst Batron kjerne!) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har du dette hovedkortet og skal oppgradere eller skal du kjøpe det brukt/nytt? Det er ikke den nyeste teknologien så jeg ville ikke kjøpt det nytt. Kortet er Socket A ja og jeg tipper en 2400+ vil passe perfekt. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har du dette hovedkortet og skal oppgradere eller skal du kjøpe det brukt/nytt? Det er ikke den nyeste teknologien så jeg ville ikke kjøpt det nytt. Kortet er Socket A ja og jeg tipper en 2400+ vil passe perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå