hitokiri Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nå kan du se nøyaktig hvor Netcom sliter. Les mer Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er det bare jeg som tenker på Rema 1000 reklamen med han som har trøbbel i tårnet, når overskriften leses? Lenke til kommentar
Redcap Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Flott tjeneste for oss nettcombrukere men skal jeg være pirkete så er det ifølge kartet midt i Porsangerfjorden nord for Russenes at de sliter med dekningene..men hei...for all del bra tjeneste edit : skrivefeil Endret 15. desember 2008 av Redcap Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er det bare jeg som tenker på Rema 1000 reklamen med han som har trøbbel i tårnet, når overskriften leses? lo faktisk høyt av den kommentaren. :!: Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er det bare jeg som tenker på Rema 1000 reklamen med han som har trøbbel i tårnet, når overskriften leses? Jeg tror nok det var med vilje.. Var ihvertfall første jeg tenkte på når jeg så den. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Presten synger ikke reint, trenger litt oppussing i kjelleren, fått litt sånne troll i trompeten. God overskrift, både informativ og morsom! Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det der kartet må være reklame. Her jeg bor viser det grønt på både 3g+gsm dekning. Det stemmer ikke: Ingen 3g og gsm dekningen ligger på 0-2 streker Bor mellom Mandal og Vigeland i Vest-Agder. Lenke til kommentar
CavemanDan Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det der kartet må være reklame.Her jeg bor viser det grønt på både 3g+gsm dekning. Det stemmer ikke: Ingen 3g og gsm dekningen ligger på 0-2 streker Bor mellom Mandal og Vigeland i Vest-Agder. Det kan vel egentlig se ut som at det er et dekningskart som viser utfall versus ikke utfall. Jeg ser i alle fall ikke noe skille mellom 3G og GSM noen steder. Det du har sett på kartet betyr i korte trekk at du har dekning, og that's it. Send en mail eller ring kundesenteret til NetCom og spør hvordan der du bor ser ut på deres pittelitt mer detaljerte kart, så får de undersøkt og muligens fikset noe som kanskje kan være et problem de ikke er klar over Når det gjelder 3G, så kan du forsåvidt også sjekke om simnummeret ditt (står bak på simkortet) starter på et tall under 21. Om det gjør det, da trenger du nytt. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Apropo trøbbel: Lurer på hvordan denne siden vil se ut ca kl 12 i dag, hvis overbelasting i nettet vises på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg