Gå til innhold

Hardware.no: Flere bruker forumet "Hjelp til kjøp og salg av PC" til hjelp ved valg av skjermkort eller HDD osv....

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg ser at flere brukere bruker Hjelp til kjøp og salg av PC som hjelp til hva slags HDD, Skjermkort osv... de skal ha.

Til dere som poster der: Vi har jo et slikt sted der du kan poste. Nemlig under Maskinvare

F.eks: Har du spørsmål om hvilket skjermkort du skal velge poster du det under Maskinvare --> Skjermkort

Kanskje vi skal gjøre det tydeligere for våre nye forum brukere at Hjelp til kjøp og salg av PC er kun for de som lurer på spørsmål som: Er denne PCen bra nok? Er denne PCen best eller er denne bedre?

Så alle dere som poster: Hvilket skjermkort, Hvilket HDD, Hvilket hovedkort skal jeg velge?

Ikke post der, post heller under Maskinvare så finner du det emne som passer best for deg!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset eak2k, det er selvfølgelig noe av ideen at de trådene skal postes i sine egne "Maskinvare"-kategorier. Jeg skal prøve å ta en titt innom og se på trådene og vurdere hva som bør flyttes eller ikke.

Ellers vil jeg anbefale deg å bruke funksjonen p_report.gif. På den måten kan du rapportere tråder eller enkeltinnlegg og si fra hvor det bør flyttes etc. så vil en moderator se på saken :)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...