Gjest Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg ser at flere brukere bruker Hjelp til kjøp og salg av PC som hjelp til hva slags HDD, Skjermkort osv... de skal ha. Til dere som poster der: Vi har jo et slikt sted der du kan poste. Nemlig under Maskinvare F.eks: Har du spørsmål om hvilket skjermkort du skal velge poster du det under Maskinvare --> Skjermkort Kanskje vi skal gjøre det tydeligere for våre nye forum brukere at Hjelp til kjøp og salg av PC er kun for de som lurer på spørsmål som: Er denne PCen bra nok? Er denne PCen best eller er denne bedre? Så alle dere som poster: Hvilket skjermkort, Hvilket HDD, Hvilket hovedkort skal jeg velge? Ikke post der, post heller under Maskinvare så finner du det emne som passer best for deg! Endret 15. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Siden vi først er i gang så heter det "hvilken" eller "hvilket" og ikke "hvordan". Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Takk for tipset eak2k, det er selvfølgelig noe av ideen at de trådene skal postes i sine egne "Maskinvare"-kategorier. Jeg skal prøve å ta en titt innom og se på trådene og vurdere hva som bør flyttes eller ikke. Ellers vil jeg anbefale deg å bruke funksjonen . På den måten kan du rapportere tråder eller enkeltinnlegg og si fra hvor det bør flyttes etc. så vil en moderator se på saken Endret 15. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå