Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Annmerkning for mobil? Var ikke min feil!

Anbefalte innlegg

Hei, idag på juleverkstedet ble jeg fratatt mobilen. To av "gangsterne" i klassen hadde dratt den ut av sekken, jeg ba læreren komme for å få den tilbake. Istedenfor endte det med annmerkning på meg, skjønte ikke mye av det og prøvde og forklare for henne at mobilen bare hadde ligget i sekken, og jeg ikke hadde gjort noe. Hun trodde tydeligvis ikke på min forklaring om at de to "gangsterne" hadde tatt den ut fra sekken min. Hun argumenterte med at jeg uansett ikke hadde bruk for den, gadd ikke å krangle mer med henne og slo meg til ro med at den bare hadde blitt konfiskert. Hun sa ikke noe om annmerkning, men fikk meg et lite sjokk når jeg skjekka frontern min og fant ut at det hadde blitt gitt anmerkning. Synes det er dårlig gjort! Er det riktig at den blir konfiskert, pluss annmerkning? Hvis jeg skal klage, hvordan går jeg frem da? Går i 8 klasse....

Endret av Fem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner han godt jeg. Ingen har jo lyst på annmerkinger. Og det skaper ikke noe særlig bra inntrykk hos lærerne, og de fleste foreldre synes heller ikke at det er så morsomt at barne deres for det.

Jeg synes at du skal gå til læreren, foklare nøyaktig det som skjedde, og be henne om å få den fjernet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Ikke rart at hun ikke trodde på deg hvis du kalte dem 'gangstere'

Jeg kalte dem ikke "gangstere" der og da. Brukte de navna de har irl da. Men, ok. Får vel bare godta det :hmm:

Skjønner at det kan være irriterende å få anmerkning for andres faenskap, men lærerne har sikkert sett det meste og er lei av masende elever.

Lenke til kommentar
Ikke rart at hun ikke trodde på deg hvis du kalte dem 'gangstere'

Jeg kalte dem ikke "gangstere" der og da. Brukte de navna de har irl da. Men, ok. Får vel bare godta det :hmm:

Skjønner at det kan være irriterende å få anmerkning for andres faenskap, men lærerne har sikkert sett det meste og er lei av masende elever.

Men det at lærerne er lei av masende elever skal ikke gå utover dem. Hvertfall ikke når de er uskyldige. Hvis han gjorde noe slik at de "gangserne" hadde grunn for at de gjorde det kan jeg skjønne det. Men etter hva han har skrevet så ser det ikke slik ut, og han burde derfor ikke få en annmerkning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...