seugard Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg går på IKT linja! Trenger DIN hjelp! Jeg jobber med en oppgave på skolen hvor vi blant annet skal foreslå et program som dokumenterer det vi gjør. Kan også være en slags logg. Har dere noen forslag til en slikt program? Er IKKE ute etter noe skriveprogram! Takker for alle serriøse svar! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Her var det mye å gå på gitt... HVA skal programmet logge (mer spesifikt)? HVis programmet ikke skal skrive, hva skal det da gjøre? Serrriøse svar fåes ved å stille serrriøse spørsmål Endret 16. desember 2008 av geir__hk Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Er det et program som Git(Program fra Linus Torvalds m.m. som blir brukt i utvikling av bla. linux-kernelen) eller Subversion du er ute etter, som kan holde styr på endringer i koden og kan slå sammen ulike "bransjer" av koden? Endret 16. desember 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 http://www.peid.info/ + http://www.hex-rays.com/idapro/ Lenke til kommentar
seugard Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Her var det mye å gå på gitt... HVA skal programmet logge (mer spesifikt)? HVis programmet ikke skal skrive, hva skal det da gjøre? Serrriøse svar fåes ved å stille serrriøse spørsmål Beklager hvis det er litt dårlig forklart. Vi skal foreslå et program som dokumenterer driften av et nettverk, enkelt og greit. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Beklager hvis det er litt dårlig forklart.Vi skal foreslå et program som dokumenterer driften av et nettverk, enkelt og greit. Autocad ? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Med dokumentasjonsprogram tenker jeg først og fremst på Doxygen eller rett og slett word Jeg pleier ihvertfall å bruke notepad til å dokumentere det jeg gjør. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Lag en logg med Notepad. 1. Åpne Notisblokk (Notepad). 2. Skriv .LOG på første linje og trykk på Enter-tasten. 3. Lagre filen med ønsket navn. Når du åpner txt-filen settes dato og klokkeslett automatisk inn i filen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå