elasticeye Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) La ut et bilde for noen dager siden av samme motiv, men var ikke så fornøyd. Prøvde meg i dag på nytt med flere skyer og synes selv det ble en del bedre. Tatt med Nikon D90. Endret 15. desember 2008 av elasticeye Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ville fjernet den store mørke flekkene på bildet ( i skyene) Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Helt til venstre på peppes-huset er det noen mørke flekker, sikkert fra skyene. De ville jeg fjernet. Ligner litt på HDR? Lenke til kommentar
AnDeeeyyy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ville fjernet den store mørke flekkene på bildet ( i skyene) Syntes det var det som var tøft jeg Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ville fjernet den store mørke flekkene på bildet ( i skyene) Syntes det var det som var tøft jeg Han har fjernet flekken Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Syns det er et knalltøft bilde! Husker ikke V. 1.0, eller spesifikt husker jeg ikke forskjellen. Men, veldig fine farger. Fint motiv, og solnedgang! Lenke til kommentar
elasticeye Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Helt til venstre på peppes-huset er det noen mørke flekker, sikkert fra skyene. De ville jeg fjernet. Ligner litt på HDR? Da er en del av skyggen på peppes-huset fjernet. Vet ikke hvordan jeg skal få det helt perfekt, men føler det ble litt bedre. Er HDR. Satt sammen av 3 bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå