Jo Are Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei Lurer på hvor fort jeg får pengene når betalingsmåten er postoppkrav? Hjelper det at jeg har postbanken? Takker for svar Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ca 5 - 10 dager etter at kjøper har løst ut varene. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det er ingen grunn til at du ikke skal ha pengene på konto dagen etter at pakken er løst ut. Uansett hvilken bank du har. Da forutsetter jeg at innbetalingen skjer i Norge til en norsk konto. Hvis det tar lenger tid enn det, synes jeg du skal klage til banken din. Postbanken er for øvrig ikke en del av Posten. Det er ganske mange år siden Postbanken ble kjøpt av DnB. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Vi får de på konto dagen etter at kunde har betalt. Men vi sender også sendings/oppkravinfo elektronisk til posten, så det kan hende det gjør at Posten får betalt raskere. Endret 19. desember 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå