thoro Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg er ikke sikker på om dette er rett sted, men prøver likevel.. Jeg har kjøpt en PalmButler, som bl.a. kobler PCen mot TVen. PalmButler benytter seriellporten på PCen, og det er her jeg får problemer: Den oppnår nemlig ikke kontakt med seriellporten. Jeg har to porter COM1 og COM2, og har prøvd å bruke begge uten at det hjelper. PalmButler-programmet søker automatisk på begge portene, men finner ingenting. Jeg har vært på enhetsbehandling, men der ser det ikke ut til å være noen problemer - i hvert fall oppgir systemet mitt at det ikke er problemer med noen av portene. Det eneste tipset PalmButlers FAQ gir meg er å deinstallere evt drivere jeg tidligere har hatt tilknyttet seriellportene. Jeg er imidlertid temmelig sikker på at jeg aldri har hatt det. I tillegg vet jeg ikke hvordan jeg i tilfelle skal finne ut hvilke drivere dette kan være. Er det noen her som kan hjelpe meg med dette? Maskinen min er en Evercom 1,2 GHz. mvh Thor Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Er du sikker på at du har rett kabel? Slike problemer skyldes som regel feil kabel. Lenke til kommentar
thoro Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Ja, jeg bruker kabelen som fulgte med PalmButler'en. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 (endret) Det kan være feil på Hovedkortet ditt Endret 25. juni 2004 av Myrsve Lenke til kommentar
thoro Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Hvis det er feil på hovedkortet - hvordan finner jeg i tilfelle ut av det? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Lurte på en ting, er com 1 og 2 på i bios? Men aida32 kan sikker hjelpe deg med å finne info om alt er på i bios+ mye annet som det programmet kan gjøre. http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 Last ned #AIDA32 - Enterprise System Information# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå