xxxmercedesxxx Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei (: jeg har en liten harley davidson liknende sykkel, 48ccm. den vill ikke starte. det er gnist i pluggen, mned det er veldig svak og noen ganger ingenting. jeg tok av plugghetta for å se om det var bedre gnist da, men det var akkurat det samme. det er veldig svak gnist å når jeg holder på lendnignen kjenner ejg det nesten ikke. kan det være coilen det er noe galt med ? dette er 6 volt .. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Prøvd med ny plugg? Hva mener du med at du tok av plugghetta og sjekka gnisten? Lenke til kommentar
xxxmercedesxxx Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Prøvd med ny plugg? Hva mener du med at du tok av plugghetta og sjekka gnisten? jeg tok vekk plubbhetta og holdt ledningen til sylynderen .. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ahh, ok... Passte du på å skru plugghetta skikkelig tilbake på plass igjen? Hvor lenge har du kjørt med den pluggen du har nå? Lenke til kommentar
xxxmercedesxxx Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Prøvd med ny plugg? Hva mener du med at du tok av plugghetta og sjekka gnisten? jeg tok vekk plubbhetta og holdt ledningen til sylynderen .. ja, den står skikkelig, har hatt denne i 4 år og bytta plugg 1 gang .. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Men da er det på tide å bytte plugg gutt!!! Lenke til kommentar
xxxmercedesxxx Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Men da er det på tide å bytte plugg gutt!!! hehehe ^^ jaa Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Men da er det på tide å bytte plugg gutt!!! Tja.. Mustangen startet jo på 20 år gamle plugger, så da starter vel en moped på en plugg som er under 4 år gammel? Lenke til kommentar
KNB Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er forskjell på biler å motorsykkler. Eg bytter plugger ca annahvert år. F.eks en crosser kan blåse pluggen på under en time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå