hitokiri Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Og det før programmet kommer til Windows Mobile. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ganske rart at Microsoft i det hele tatt utvikler Iphone programmer. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Merkelig hvorfor dette kom ut til iPhone før det ble lansert til eget os. Så gjenstår det å se om det virkelig går "mykt som smør" med bilder og bildeoppgaver. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Synes ikke det er så rart. Det er jo Live-avdelingen som har utviklet programmet, og strategien der er garantert å utvide live-plattformen maksimalt. Da kan de ikke takke nei til 13 millioner potesielle brukere. Programmet holder for øvrig hva det lover. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Microsoft lager jo også Office til Mac, og de ligger et år forran. Windows brukere har 07, Mac brukere har 08. Microsoft og Apple er ikke fiender på alle områder som alle skal ha det til. Microsoft har også flere avdelinger som jobber med forskjellige ting. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nå sitter sikker Steav Jobs og gnir seg fornøyd i hendene. Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nå sitter sikker Steav Jobs og gnir seg fornøyd i hendene. og det gjør nokk Microsoft også, for jeg regner med at programmet koster litt Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Enda mer kudos til Microsoft, som bare blir flinkere og flinkere på mange fronter. Takk! ... selv om jeg ikke eier iPhone, men heller holder meg til Windows-produkt på heltid (Vista² og Windows CE hovedsaklig). Lenke til kommentar
Thooomas92 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nesten litt tragisk... Lenke til kommentar
Kaptein-Kaos Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå sitter sikker Steav Jobs og gnir seg fornøyd i hendene. og det gjør nokk Microsoft også, for jeg regner med at programmet koster litt Nei, det er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg