Daron Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kort og greit; Jeg ønsker en større harddisk.. har kun 160Gb.. Er det muligt å installere en større disk, kopiere over alt fra den gamle, og så fjerne den gamle? Slik at jeg slipper å reinnstalere hele windows vista igjen? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Windows må du uansett legge inn på nytt sidan operativsystemet ikkje kan kopierast over, men ellers så kan det meste av filene dine kopierast over til ny disk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Der tar du feil, The Avatar. Men vanlig kopiering kan du ikke bruke. Kan bruke f.eks. Norton Ghost til å overføre innholdet av disken. Da funker det fjell. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Der tar du feil, The Avatar. Men vanlig kopiering kan du ikke bruke. Kan bruke f.eks. Norton Ghost til å overføre innholdet av disken. Da funker det fjell. Joda er sant det, men eg tviler på at det blir aktuellt for denne karen å bruke anna progamvare for å sleppe å legge inn vista på nytt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Spørsmålet var om det var mulig. Og det er det jo. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Er ikke fremmed for å bruke et eksternt program, hvis det finnes et gratis alternativ.. Norton Ghost ser ut til å koste en del.. Er lat, men kun hvis det ikke koster penger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nå skal ikke jeg oppfordre til noe som helst, men det er mulig å omgå prisen på programmet da. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Dersom det er en OEM-lisens du har, og du oppgraderer mer enn bare å bytte disken, så kan du risikere å måtte kjøpe ny lisens: Vista: Oppgradering av hardware og reaktivering Man kan oppgradere for 25 poeng før man må reaktivere. Nytt serienummer på disken "bruker" 11 poeng. PS. Flyttes til Vista-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå