Chris_lox Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei! Har en Bmw 520 fra 99 som jeg gjerne skulle ha byttet baklykter på. Rett og slett fordi jeg vil ha gule blinkere og en litt penere hekk Har tittet litt rundt og fant nettopp et par lykter som er brukt. Layouten er identiske med mine lykter (alt er plassert på samme sted). Jeg lurer derfor på om jeg kan bytte selve lykten, og bruke den gamle "pæreplata" hvor alle pærene er koblet til, eller blir jeg nødt til å bytte dette også? Slenger forøvrig med et bilde av mine lykter og de jeg har lyst til å bytte til Mine: De jeg ønsker å montere: Vil dette være relativt "straight forward"? Chris Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er vel bare en kontakt inn på den pæreplata. Bytt alt sammen da, tar jo 1 min mer liksom.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Står dessverre ikke noe om pæreplaten medfølger. Får sende de en mail Hvis jeg eventuelt må bytte, er det slik at jeg må foreta noen form for "koding" av de nye lyktene? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 nei, ingen koding Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Så samme om det følger med "pæreplate" eller ikke vil dette fungere? Er det forresten vanskelig å demontere de gamle lyktene og få inn de nye? Har søkt litt rundt, men finner ingenting Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nei, er ikke vanskelig å bytte baklykter. Er vel 4 10mm på baksia, var det på bmwn min. Så er det bare og ta av kontakta, sette i den nye, skru fast og putte kontakta i. Pleier alltid å følge med pæreholder. Bare kjøp du, så ordner dette seg. Trenger ikke kvie deg over et baklampe skift. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Var ute og så nå, hvis det er de fire skruene med muttere på, så har jeg faktisk tro på at jeg kan klare dette. Bestilling er forøvrig lagt inn. Slang med et par "krompærer" slik at jeg får gult blink i de hvite lyktene, da mine gamle pærer bare gir fra seg et hvit lys etter hva jeg forstår Takk for hjelpen, skal se om jeg får montert det hele før jeg drar på ferie Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, skal ikke akkurat noe særlige kunnskaper til for å bytte de lampene der. SÅ det ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå