Gå til innhold

er dette normalt 3dmark??

Anbefalte innlegg

er det normalt å få 6102 i 3dmark2001se og 2824 og noe i 3dmark03??

Den første testen på 3dmark03 går strålende, men den andre og tredje testen ligger jeg på 1-10 bilder i sekundet :cry:

Den første gangen jeg tok 3dmark03 fikk jeg 1237 poeng :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var unormalt lite, har du klokket kortet ditt?

sprengt noe? du skal jo egentlig få rundt 8-9k med dine specs

har ikke clocket noe! prøvde å installere skjermkortdriverne på nytt + reinstall av 3dmarksen. da gikk det litt bedre, men ikke mye :cry:

Lenke til kommentar

Det var veldig lite, omtrent det jeg fikk med

1400 T-bird

768 SD-RAM

Geforce 3

Alt uklokka

Link: http://service.futuremark.com/compare?2k1=3483447

Med samme skjermkort får jeg nå 8900 uten å klokke skjermkortet.

Min beste med noe overklokket skjermkort:

http://service.futuremark.com/compare?2k1=6270870

Fikk 1024 p i 3dmark03 den ene gangen jeg gadd å teste.

Har du installert driverene du fikk med hovedkortet? Siste driver til skjermkort?

Lenke til kommentar

Kan ikke helt se meg enig i den scoren du har i 02SE, med dine specs skal du få over 10k, eller du bør faktisk få over det jeg har også! Og med mine specs, som er omtrent det samme som du har bortsett fra Skjermkort og at du bruker den doble minnekanalen! Jeg får 12800 i 3dMark02 SE med et noe overklokket GeForce4TI4200 kort!

Det er vel noe lav score i 3DMark03 også! Der får jeg oppunder 2k med mitt kort! Og det er vel det maksimale på GeForce kort i 03 testen ettersom de ikke har hardware støtte for DX9!

Noe galt med systemet ditt er det nok, men hva er det verre å si! Ytelsen på nForce2 er ganske bra, og du har jo ikke akkurat en sinke av en prosessor og! Men jeg har funnet ut at latency på minnet har veldig mye å si for ytelsen på maskinen ellers! Om jeg kjører min ram på 166 med latency på 2.5, 6, 6, 9 da yter maskinen dårligere enn om jeg kjører den på 133 med latecy på 2, 5, 5, 8 eller noe i den duren!

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...