csharp Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 skulle gjerne hatt en SSD fra Intel, men synes 80 GB er i minste laget...skulle helst hatt en på minst 120 GB, f eks denne fra G.Skill: https://prisguiden.no/product.php?productId=106224 Noen som vet om den duger i en MacBook Pro? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) csharp: jeg sitter med en g.skill titan 128GB i en dell laptop. Gskillen yter godt (windows 7 ... hadde noe problemer i vista). Men den blir ALT FOR VARM til å kunne brukes i en laptop! Dette mye trolig grunnet kontrollere i raid0. Derfor skal jeg anskaffe meg en intel snarest. Les gjerne tråden til gullars. Endret 23. februar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
csharp Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hallo igjen! Nå har jeg akkurat fått installert en Intel X25-M SSD disk i min MacBook Pro. Ble litt trangt med 80 GB, men det går siden jeg har nok av plass på hjemme-serveren - måtte bare slette unna noen gig med musikk fra Mac'en Oppgraderte samtidig til 4 GB RAM, og synes hele maskinen ble veldig kjapp og fin nå! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen som kan si noe om det at ytelsen synker etterhvert som den brukes? Fragmentering eller noe sånt? Gjelder dette enda, og hvor mye vil man merke til det på en OS-disk på hjemme-pc'en med torrents, spill, browsing, osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå